Achiziţie publică
21074808
Lotul 2. Studierea limbii engleze
1
Perioada de actualizare
de la 28.02.2023 15:57
până la 13.03.2023 14:00
până la 13.03.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.03.2023 14:00
până la 22.03.2023 14:00
până la 22.03.2023 14:00
3
Licitaţie
23.03.2023 08:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
252 000 MDL
Perioada clarificărilor:
28 febr 2023, 15:57 - 13 mart 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 mart 2023, 14:00 - 22 mart 2023, 14:00
Începutul licitației:
23 mart 2023, 8:18
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Studierea limbii engleze
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Studierea limbii engleze.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
40 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I - II, 2023 – 3 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Aparatatului Central al CNAS (or. Chișinău, str. Gh. Tudor 3).
6.5.2 Orarul de instruire de la ora 12.00 până la 13.30 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS (Luni – Vineri). De două ori pe săptămână pentru fiecare grup.
6.5.3 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.4 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.5 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.7 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.9 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.10 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Studierea limbii engleze
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Studierea limbii engleze.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
40 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I - II, 2023 – 3 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Aparatatului Central al CNAS (or. Chișinău, str. Gh. Tudor 3).
6.5.2 Orarul de instruire de la ora 12.00 până la 13.30 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS (Luni – Vineri). De două ori pe săptămână pentru fiecare grup.
6.5.3 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.4 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.5 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.7 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.9 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.10 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
28 febr 2023, 15:57
Valoarea estimată (fără TVA)
252 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 520 MDL
Achizitii.md ID
21074808
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Durata contractului
1 apr 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
SC "QUO VADIS" SRL
Preţul ofertei:
252 000 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei Grupului de lucru
03.04.23 16:12
Motivul: Conform Deciziei Grupului de lucru
Documentele de calificare
deciziadeatribuire14instruire2023semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: 2d77fb22-fc75-40ed-9b86-04404307ade6
Anunț de atribuire
3.04.23 16:12
scrisoaresrlquovadissemnat.pdf
ID: 65900695-8658-4a5c-80a0-7dda52985a1b
Anunț de atribuire
3.04.23 16:12
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
17.03.23 16:57
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
17.03.23 16:58
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
Documente de depunere
Data încărcării:
17.03.23 16:57
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
preparation centre certificate 2022-2023.semnat.pdf
preparation centre certificate 2022-2023.semnat.pdf
ID: f2682083-a807-490b-b664-62eba75228b5
Documente de depunere
Data încărcării:
17.03.23 16:57
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
diplom iasinschi andrei.semnat.pdf
diplom iasinschi andrei.semnat.pdf
ID: 03b78fac-04bf-4e95-965c-6d59dc57179b
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 16:49
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
cv_svetlana rotaru_ro.semnat.pdf
cv_svetlana rotaru_ro.semnat.pdf
ID: 3c8aeeab-f4e0-485d-a869-202149d0c44c
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 16:51
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
declaratie valabilitate.semnat.pdf
declaratie valabilitate.semnat.pdf
ID: 4b75fb15-77ac-4db8-b1a1-31ae5264d610
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 16:35
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
cv_iasinschi andrei_ro.semnat.pdf
cv_iasinschi andrei_ro.semnat.pdf
ID: 4d2b84c6-fd3e-4478-aaca-196035eb988a
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 16:52
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 16:39
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 16:49
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
specificatie pret lot 2.semnat.pdf
specificatie pret lot 2.semnat.pdf
ID: 6aad9d01-8588-44b4-9c02-cd5400a7b2f2
Propunere financiară
Data încărcării:
17.03.23 16:37
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
specificatii tehnice.semnat.pdf
specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: 8f0836ca-82b7-4b42-8383-3b04af0bbff5
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 16:36
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
certif inspectorat fiscal.pdf
certif inspectorat fiscal.pdf
ID: 909404e3-1a4b-4475-aabb-67d88b5d8f80
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 16:40
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 16:52
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 16:50
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 16:39
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 16:47
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
cerere_participare.semnat-2.pdf
cerere_participare.semnat-2.pdf
ID: f23fe6ec-dd1b-458b-966e-34aacc7fdbb3
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 16:34
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
cv cojocari natalia_ro.semnat.pdf
cv cojocari natalia_ro.semnat.pdf
ID: fd0758b4-09c7-41a5-9361-38d1287b6d7e
Documente de calificare
Data încărcării:
17.03.23 16:53
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK