Achiziţie publică
21074808
Lotul 1. Eficientizarea activității profesionale
1
Perioada de actualizare
de la 28.02.2023 15:57
până la 13.03.2023 14:00
până la 13.03.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.03.2023 14:00
până la 22.03.2023 14:00
până la 22.03.2023 14:00
3
Licitaţie
23.03.2023 08:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
224 000 MDL
Perioada clarificărilor:
28 febr 2023, 15:57 - 13 mart 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 mart 2023, 14:00 - 22 mart 2023, 14:00
Începutul licitației:
23 mart 2023, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Eficientizarea activității profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă.
Acumularea cunoștințelor privind datele cu caracter personal
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Prestarea serviciilor publice
- Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petițiilor şi adresărilor ce țin de domeniul asigurărilor sociale de stat cu întocmirea răspunsurilor
- Gestionarea timpului la locul de muncă. Mobilizarea în condiții de efort maxim. Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții
- Noile tendințe și provocări din domeniul datelor cu caracter personal
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 32 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
304 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2023 – 5 grupe (150 participanţi).
Semestrul II, 2023 – 5 grupe (154 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Eficientizarea activității profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă.
Acumularea cunoștințelor privind datele cu caracter personal
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Prestarea serviciilor publice
- Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petițiilor şi adresărilor ce țin de domeniul asigurărilor sociale de stat cu întocmirea răspunsurilor
- Gestionarea timpului la locul de muncă. Mobilizarea în condiții de efort maxim. Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții
- Noile tendințe și provocări din domeniul datelor cu caracter personal
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 32 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
304 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2023 – 5 grupe (150 participanţi).
Semestrul II, 2023 – 5 grupe (154 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
28 febr 2023, 15:57
Valoarea estimată (fără TVA)
224 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 240 MDL
Achizitii.md ID
21074808
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Durata contractului
1 apr 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Universitatea de Stat din Moldova
Preţul ofertei:
201 000 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei Grupului de lucru
03.04.23 16:05
Motivul: Conform Deciziei Grupului de lucru
Documentele de calificare
deciziadeatribuire14instruire2023semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: b0c010b8-5e4b-4f2b-b13e-1ddc11295484
Anunț de atribuire
3.04.23 16:05
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 11:25
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: 23529840-b161-4747-8397-3d4313790112
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.23 11:22
Data deschiderii:
23.03.23 11:33
Propunere financiară
Data încărcării:
22.03.23 11:28
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Propunere financiară
Data încărcării:
22.03.23 11:27
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
certificat_lipsa restante.pdf
certificat_lipsa restante.pdf
ID: e40df9de-a81b-45d1-9500-7d5730a3ddc5
Propunere financiară
Data încărcării:
22.03.23 11:26
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:37
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:37
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
cv_popovici angela.docx
ID: 0fedfaba-1026-413a-94b6-232b628c6b19
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:40
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:54
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:37
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
andrievschi_certitificat_1.pdf
andrievschi_certitificat_1.pdf
ID: 33d344e7-28c5-49c7-bd09-a5ab0cb971d6
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:31
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 12:01
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
tsavca certificate cursuri 2021.pdf
tsavca certificate cursuri 2021.pdf
ID: 3a06cd96-9acf-4fab-9d43-918fde9d2a44
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:54
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:41
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:37
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
ID: 5319c2c9-1c1c-4ea3-a47f-aa191485ec27
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:59
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
tsavca certificate cursuri 2020.pdf
tsavca certificate cursuri 2020.pdf
ID: 60961973-285e-4526-9ecf-7da71e4d47f8
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:54
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
specificatie tehnice_lot_1.semnat.pdf
specificatie tehnice_lot_1.semnat.pdf
ID: 632fd200-1d97-428d-8212-7a6dee69937c
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:29
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
cv_europass_m. şleahtitchi, 2023.doc.doc
ID: 6ed6197b-c286-4ec8-8da5-69b4904957c6
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:57
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:41
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
specificații de preț_lot_1.semnat.pdf
specificații de preț_lot_1.semnat.pdf
ID: 8305dd63-12de-49d4-91e5-e8b421632f13
Propunere financiară
Data încărcării:
22.03.23 11:30
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 12:01
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
diploma_m.slehtitchi_dr.habilitat.doc.jpg
ID: 95c72b48-9610-4121-9db8-998079216da2
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:59
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 12:02
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:37
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:59
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:41
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:41
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
a.popovici_ina_formator_2.pdf
a.popovici_ina_formator_2.pdf
ID: b8b0bdcc-b2c1-44c7-9a5c-1089756c4e73
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:41
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:32
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
cv l. andrievschi.doc
ID: d04adb6d-3976-4c7f-8656-30c187a9ffc7
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:32
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
diploma_m_sleahtitchi_dr_pedagogie.doc.pdf
diploma_m_sleahtitchi_dr_pedagogie.doc.pdf
ID: d2827e56-ef25-4cfe-b7e2-11b1fefbb2a3
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:58
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:32
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:36
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:31
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:37
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
tsavca diplome stud super 3.pdf
tsavca diplome stud super 3.pdf
ID: dee9fc45-a2d4-4316-934c-2f16ad0dc0c0
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:53
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
cv_savca tatiana.doc
ID: ec010651-3c80-4b9c-9bad-c5599c86cacc
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:53
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
tsavca certificate cursuri 2019.pdf
tsavca certificate cursuri 2019.pdf
ID: f0e6d981-541f-4965-ab76-fc53d3eb3e5e
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.23 11:54
Data deschiderii:
23.03.23 13:16
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK