1
Perioada de actualizare
de la 28.02.2023 11:38
până la 11.03.2023 14:41
2
Propunerea ofertelor
de la 11.03.2023 14:41
până la 06.04.2023 14:41
3
Licitaţie
de la 07.04.2023 14:42
până la 07.04.2023 14:51
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 114 558,35 MDL
Perioada clarificărilor: 28 febr 2023, 11:38 - 11 mart 2023, 14:41
Perioada de depunere a ofertelor: 11 mart 2023, 14:41 - 6 apr 2023, 14:41
Începutul licitației: 7 apr 2023, 14:42

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Brand Name International
Produced after 01.01.2022, Non-refurbished;
Display – min 15.0" FHD min 1920x1080 IPS, anti-glare LED backlit;
CPU – min. 10 Cores / min. 12 Threads, CPU Benchmark min.13600,
L3 cache min. 12Mb, integrated graphics, architecture x64;
RAM - min 16Gb DDR 4 preinstalled + Support/upgrade up to
min. 32 GB – total min. 2 memory slots
Storage – min 512 Gb PCIe M2 NVMe preinstalled;
Audio – Integrated stereo speakers, microphone;
Interfaces – min 1 x HDMI, min 1 x DP (optional), Card Reader (optional);
min 1x USB 3.x Type C, min 3x USB 3.x type A, 1 x RJ45 (LAN 1GigE);
1 x audio combo;
WLAN – min WiFi 6 802.11ax, Bluetooth min vers. 5.x;
Video Camera – min. HD webcam,
Internal keyboard - English-Russian (spill-resistant);
Input – Touchpad with multitouch support,
OS – preinstalled OEM Windows 10 Pro 64 (with possibility for upgrade to version 11 Pro) (Ru+Engl);
Baterie – min. 8 hours + bloc de alimentare de la sursa A/C 220V / 50 Hz;
Garanție – minim 36 luni cu întreţinere la centrul de deservire autorizat în Republica Moldova. Soluționarea cazurilor de garanție în termen până la 30 zile lucrătoare;
Keyboard/Mouse - USB (RU/EN) compatible with preinstalled OS;
Geantă – corespunzătoare dimensiunilor notebook conform ofertei; culoare: negru sau gri.

All requirements are minimum and mandatory;
All components must be current and not advertised as EOS / EOL;
The expansion of memory (ram) and storage capacity must not include any hardware or software limitations.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Galina Uzun
Telefonul de contact
022-50-48-37
Datele achizitiei
Data publicării
28 febr 2023, 11:23
Data ultimilor modificări
9 mart 2023, 14:41
Valoarea estimată (fără TVA)
114 558,35 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 145,58 MDL
Achizitii.md ID
21074776
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
17 mai 2023 14:40 - 31 dec 2023 14:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr.13 Notebook tip 3 CPV: 30213300-8 - Computer de birou
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie.signed.pdf
28.02.23 11:38
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
28.02.23 11:38
anexa nr. 24(calculatoare).signed.pdf anexa nr. 24(calculatoare).signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 24(calculatoare).signed.pdf
28.02.23 11:38
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
28.02.23 11:38
declaratie.doc
Documentele la ofertă
declaratie.doc
28.02.23 11:38
age-3011-123-27022023-asp.semnat.pdf age-3011-123-27022023-asp.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Coordonare AGE
28.02.23 11:45
anunț de participare (calculatoare) modificata 2.signed.pdf anunț de participare (calculatoare) modificata 2.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare (calculatoare) modificata 2.signed.pdf
9.03.23 14:41
anexe la documentatia standard(calculatoare)modificata 2.signed.pdf anexe la documentatia standard(calculatoare)modificata 2.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard(calculatoare)modificata 2.signed.pdf
9.03.23 14:41
anexe la documentatia standard(calculatoare)modificata 2.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard(calculatoare)modificata 2.docx
9.03.23 14:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 63 087,32 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Motivele sunt expuse in scrisoarea de instiintare atasata.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 73 161,25 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări