Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21074749
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
6 269 295 MDL
Perioada clarificărilor:
28 febr 2023, 9:08 - 13 mart 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 mart 2023, 10:00 - 25 apr 2023, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Vaccinarea antirabică la vulpi prin distribuție aeriană a momelilor vaccinale și activitățile conexe acesteia
Informația despre anulare
Motivul anulării
Oferta depusă depășește cu 30% valoarea estimată a achiziției conform prevederilor art. 71 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice ” Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în cazul în care au fost depuse oferte care depăşesc cu 30% valoarea estimată a achiziţiei”.
Data anulării
2 mai 2023, 9:28
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iuliana Prisacari
Telefonul de contact
022-26-46-48
Datele achizitiei
Data publicării
28 febr 2023, 9:08
Data ultimilor modificări
2 mai 2023, 9:29
Achizitii.md ID
21074749
MTender ID
CPV
60400000-2 - Servicii de transport aerian
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
10 mart 2023, 15:53
Subiectul întrebării:
bugetul estimat
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa ne explicati din care considerente a fost micsorat bugetul in comparatie cu licitatia de anul trecut, si anume la licitatia curenta este estimat un pret de 13,84 lei per doza, pe cind la licitatia de anul trecut a fost un pret de 15,24 lei per doza de vaccin. Luind in consideratie criza energetica mondiala, sinecostul vaccinului a crescut cu mult in prezent, respectiv si combustibilul pentru aeronave a crescut semnificativ. Solicitam sa mariti bugetul licitatiei, pentru a putea participa la aceasta licitatie cu o oferta competitiva si sa ne incadram in bugetul estimat.
Răspuns (10 mart 2023, 16:11):
Bună ziua, grupul de lucru pentru achiziții din cadrul autorității contractante a analizat întrebarea D-voastră și vă comunică următoatele:
Conform Caietului de sarcini care stabilește condițiile pentru desfășurarea serviciilor de vaccinare, sunt stabilite suprafețe eligiile mai mici comparativ cu caietul de sarcini pentru aceleași servicii desfășurate în anul 2022.
Deasemenea, atragem atenția că, serviciile nominalizate pentru anul 2023, includ atât distribuirea pe cale aeriană cât și a unui număr de momeli vaccinale care urmează a fi puse la dispoziția autorității contractante pentru a fi distribuite ulterior manual cu propriile resurse.
Ținem să menționăm că, resursele financiare sunt în concordanță cu resursele financiare alocate în acest sens din Bugetul de Stat, aferent anului 2023.
Data:
10 mart 2023, 16:29
Subiectul întrebării:
bugetul estimat
Întrebare:
este clar ca anul acesta s-a micsorat suprafata pentru distributia momelilor, respectiv si cantitatea de momeli, dar ce legatura are aceasta cu pretul unei momeli, daca cum am mentionat anterior, a crescut cu mult sinecostul de producere a unei momeli, respectiv nici de cum nu ne incadram in bugetul estimat la aceasta licitatie. Solicitam sa fie modificat bugetul in corespundere cu cel putin pretul unei momeli de la licitatia de anul trecut, deoarece la planificarea bugetului se ia in consideratie pretul de la licitatia anterioara. Va rugam sa precautati posibilitatea maririi bugetului, altfel nici un agent economic nu se va incadra in acest buget.
Răspuns (10 mart 2023, 16:55):
Grupul de lucru pentru achiziții vă informează că, la cuantificarea prețului estimativ pentru serviciile respective, a luat în calcul costul serviciilor atât în anul 2021 cât și în anul 2022, pe care l-a corelat cu resursele financiare disponibile conform Planului de achiziții aprobat pentru anul 2023.
Data:
13 mart 2023, 09:25
Subiectul întrebării:
Cerințe elaborate pentru un singur operator economic
Întrebare:
Constatăm cu regret, că cerințele au fost elaborate în favoarea unui singur operator economic și anume GGA International, fapt ce se va demonstra după desemnarea acestui cîștigător.
Răspuns (13 mart 2023, 09:58):
Bună ziua,
Grupul de lucru pentru achiziții din cadrul autorității contractante că comunică faptul că, a stabilit cerințelor Caietului de sarcini prin prisma prevederilor H.G. Nr. 185/2019 privind aprobarea Planului măsurilor de supraveghere,control şi eradicare a rabiei la vulpi în Republica Moldova pentru anii 2019–2023 și Ordinul ANSA Nr. 182/2019 cu privire la implementarea Planului măsurilor de supraveghere, control şi eradicare a rabiei la vulpi în Republica Moldova pentru anii 2019–2023, precum și a Programului aprobat de către Comisia europeană nr. 101101894 - Rabies and ASF pentru Republica Moldova aplicabilă în anul 2023.
Menționăm că obiectivul acestui caiet de sarcini este implementarea Planului măsurilor de supraveghere, control şi eradicare a rabiei la vulpi în Republica Moldova pentru anii 2019–2023 și a Acordului între Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor a Republicii Moldova și Autoritatea Naționala Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor a României, privind acordarea de asistență financiară nerambursabilă pentru realizarea supravegherii, controlului și eradicării rabiei la vulpe în zona stabilită pe teritoriul Republicii Moldova (RO nr.25464 din 15.04.2019).
Menționăm că autoritatea contractantă pentru a asigura o participare mai largă a operatorilor economici respectând pricipiile de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice a publicat procedura de achiziții respectivă și în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene în conformitate cu art. 28 și 29 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice. Link JOUE: https://enotices.ted.europa.eu/noticeInformation?noticeId=6847055
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK