1
Perioada de actualizare
de la 27.02.2023 13:56
până la 06.03.2023 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 06.03.2023 09:30
până la 09.03.2023 15:00
3
Licitaţie
de la 10.03.2023 12:00
până la 10.03.2023 12:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 180 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 febr 2023, 13:56 - 6 mart 2023, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 6 mart 2023, 9:30 - 9 mart 2023, 15:00
Începutul licitației: 10 mart 2023, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

CPU
CPU Benchmark score at least 6000 according to CPU Benchmark Rating
Memory
At least 8GB RAM DDR4
Storage
At least SDD 512 GB
Video
Integrated Graphics
I/O ports
Ports: min 2 x USB 3.0, Microphone, Headphone, HDMI, Display Port, VGA, RJ-45 LAN.Microsoft Windows 10, 11, Pre-installed perpetual licensed operating system (Romanian & English)
Pre-installed licensed office tools perpetual- Microsoft Office.
Garanție minimum 24
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandru Cebuc
Telefonul de contact
+37322794112
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
27 febr 2023, 13:38
Data ultimilor modificări
28 febr 2023, 16:44
Valoarea estimată (fără TVA)
180 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 800 MDL
Achizitii.md ID
21074692
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Durata contractului
31 mart 2023 13:44 - 30 dec 2023 13:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul -1 Workstation PC CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_, printare.doc
Documentele la ofertă
-
27.02.23 13:56
documentatia standard tehnica de calcul.docx
Documentele la ofertă
-
28.02.23 14:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 198 550 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 227 000 MDL
Statut: Anulat
Istoria licitației
Vezi licitația
Lotul -1 Workstation PC
Data:
27 febr 2023, 15:04
Subiectul întrebării:
Documentatie
Întrebare:
Bună ziua dragi clienți! În lista documentației necesare pentru depunere ați indicat „Raport Financiar 2022”, vă informăm că anul contabil nu s-a încheiat încă și acest certificat se eliberează la sfârșitul lunii martie – începutul lunii aprilie.
Răspuns (28 febr 2023, 14:40):
Buna ziua, raportul financiar a fost redactat pentru anul 2021.
Lotul -1 Workstation PC
Data:
27 febr 2023, 15:10
Subiectul întrebării:
documente
Întrebare:
Bună ziua dragi clienți! În lista documentației necesare pentru depunere ați indicat „Raport Financiar 2022”, vă informăm că anul contabil nu s-a încheiat încă și acest certificat se eliberează la sfârșitul lunii martie – începutul lunii aprilie, asa dar este raport financiar doar pu anul 2021, datele pu anul 2022 va fi la sfârșitul lunii martie – începutul lunii aprilie 2023
Răspuns (28 febr 2023, 14:40):
Buna ziua, raportul financiar a fost redactat pentru anul 2021.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări