1
Perioada de actualizare
de la 28.02.2023 10:01
până la 12.03.2023 13:58
2
Propunerea ofertelor
de la 12.03.2023 13:58
până la 23.03.2023 13:58
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 300 MDL
Perioada clarificărilor: 28 febr 2023, 10:01 - 12 mart 2023, 13:58
Perioada de depunere a ofertelor: 12 mart 2023, 13:58 - 23 mart 2023, 13:58
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Anexei nr. 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Korolenko 2/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Aramă
Telefonul de contact
068238258
Datele achizitiei
Data publicării
27 febr 2023, 10:12
Data ultimilor modificări
10 mart 2023, 13:58
Valoarea estimată (fără TVA)
5 300 MDL
Achizitii.md ID
21074636
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Korolenko 2/1
Durata contractului
15 apr 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Plăci cu agar soia triptic(TSA) IRR cu neutralizatori, gata de utilizare CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
28.02.23 10:01
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
28.02.23 10:01
contract model.docx
Documentele la ofertă
-
28.02.23 10:01
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
28.02.23 10:01
caiet de sarcini.semnat (5).pdf caiet de sarcini.semnat (5).pdf
Documentele la ofertă
-
28.02.23 10:01
anexa nr.1.docx
Documentele la ofertă
-
10.03.23 13:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 2 410 MDL
Statut: Învingător
Motivul: 0 (69) 722725 Gheorghe. Domnul ia bani doar pt lucru, consulatia e gratis.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări