1
Perioada de actualizare
de la 28.02.2023 10:01
până la 12.03.2023 13:58
2
Propunerea ofertelor
de la 12.03.2023 13:58
până la 23.03.2023 13:58
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 11 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 febr 2023, 10:01 - 12 mart 2023, 13:58
Perioada de depunere a ofertelor: 12 mart 2023, 13:58 - 23 mart 2023, 13:58
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Anexei nr. 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Korolenko 2/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Aramă
Telefonul de contact
068238258
Datele achizitiei
Data publicării
27 febr 2023, 10:12
Data ultimilor modificări
10 mart 2023, 13:58
Valoarea estimată (fără TVA)
11 000 MDL
Achizitii.md ID
21074636
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Korolenko 2/1
Durata contractului
15 apr 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Carduri Vitek GP CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Curie
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
28.02.23 10:01
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
28.02.23 10:01
contract model.docx
Documentele la ofertă
-
28.02.23 10:01
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
28.02.23 10:01
caiet de sarcini.semnat (5).pdf caiet de sarcini.semnat (5).pdf
Documentele la ofertă
-
28.02.23 10:01
anexa nr.1.docx
Documentele la ofertă
-
10.03.23 13:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MEDICLIM AM

Preţul ofertei: 11 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertantul corespunde criteriilor de calificare și selecție și oferta specificației tehnice solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări