1
Perioada de actualizare
de la 24.02.2023 14:19
până la 06.03.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.03.2023 09:00
până la 20.03.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 161 666,66 MDL
Perioada clarificărilor: 24 febr 2023, 14:19 - 6 mart 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 mart 2023, 9:00 - 20 mart 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Tehnică de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4436, MOLDOVA, Călăraşi, s.Sadova, Sadova
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
ANGHEL TUDOR
Telefonul de contact
024475238
Datele achizitiei
Data publicării
24 febr 2023, 12:29
Data ultimilor modificări
2 mart 2023, 9:48
Valoarea estimată (fără TVA)
161 666,66 MDL
Achizitii.md ID
21074560
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4436, MOLDOVA, Călăraşi, s.Sadova, Sadova
Durata contractului
22 mart 2023 12:47 - 31 dec 2023 14:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Tehnică de birou CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae 24.02.2023.pdf duae 24.02.2023.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
24.02.23 14:19
-pdf-documentația standard.signed.pdf -pdf-documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard
24.02.23 14:19
pdf-anunț 23.02.2023.signed (1).pdf pdf-anunț 23.02.2023.signed (1).pdf
Documentele la ofertă
Anunț modificat în conformitate cu art. 37 alin. (6) din Legea nr.131/2015 Privind achizițiile publice
2.03.23 09:48
pdf-caiet de sarcini.signed.pdf pdf-caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini modificat în conformitate cu art. 37 alin. (6) din Legea nr.131/2015 Privind achizițiile publice
2.03.23 09:48
Documentele lotului
duae 24.02.2023.pdf
DUAE
24.02.23 14:19
-pdf-documentația standard.signed.pdf
Documentația Standard
24.02.23 14:19
pdf-caiet de sarcini.signed.pdf
Caiet de sarcini modificat în conformitate cu art. 37 alin. (6) din Legea nr.131/2015 Privind achizițiile publice
2.03.23 09:48
pdf-anunț 23.02.2023.signed (1).pdf
Anunț modificat în conformitate cu art. 37 alin. (6) din Legea nr.131/2015 Privind achizițiile publice
2.03.23 09:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 146 792 MDL
Statut: Învingător
Motivul: a participat un singur ofertant care a a oferit un pret rezonabil.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări