Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21074456
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
4 351 660 MDL
Perioada clarificărilor:
23 febr 2023, 14:14 - 7 mart 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 mart 2023, 14:00 - 3 apr 2023, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de replanificare a încăperilor de la parterul imobilului din str. A. Pușkin, 42, mun. Chișinău
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice se anulează procedura de atribuire a contractului achiziție publică sus menționat, deoarece există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire, iar autoritatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca aceasta să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art.7.
Data anulării
18 mai 2023, 16:38
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 febr 2023, 14:14
Data ultimilor modificări
18 mai 2023, 16:38
Achizitii.md ID
21074456
MTender ID
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de replanificare a încăperilor de la parterul imobilului din str. A. Pușkin, 42, mun. Chișinău
Buget: 4351660.0 MDL
Anulată
Data:
24 febr 2023, 14:17
Subiectul întrebării:
CAIET DE SARCINI
Întrebare:
Buna ziua № 2-1-1 Soluții arhitectural constructive (SAC) poz 25 TsI50G nu este care este codul coresct ponform WinCmeta?
Răspuns (27 febr 2023, 08:45):
In indicatori de deviz modificari 6 il puteţi gasi.
Data:
27 febr 2023, 11:57
Subiectul întrebării:
Lista de cantitati
Întrebare:
Buna ziua Stimata AC In conformitate cu Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021 publicati varog pe platforma la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). la :Soluții arhitectural constructive (SAC) Nr 2-1-1,Încălzire. Ventilare. Condiționare (ÎVC) Nr 2-1-2,Iluminat electric interior. Echipament electric de forță (IEI. EEF) Nr. 2-1-3 ,Rețele interioare de alimentare cu apă și canalizare (RIAC) Nr 2-1-4,Amenajarea teritoriului (PG) Nr 7-1 va multumim
Răspuns (7 mart 2023, 09:17):
Lista cu cantitatile de lucrari ce reprezinta si caietul de sarcini a fost publicat cu indicarea lucrarilor conform indicatorilor de deviz, fara a aplica careva divergente fata de normele de consum
Data:
28 febr 2023, 09:10
Subiectul întrebării:
Proiect de executie
Întrebare:
Publicati va rog proiectul de executie
Răspuns (7 mart 2023, 09:26):
Vă informăm că ofertele de preţ urmeaza a fi prezentate în strictă conformitate cu cerinţele de calificare si specificaţiile tehnice indicate (in mod detaliat) in caietul de sarcini ataşat procedurii de achizitii publice.„Totodata, menţionăm că documentaţia tehnica de execuţie poate fi examinata la sediul ASP din mun. Chisinau, str. Al. Puskin, 42, în baza cererii operatorului economic (transmise pe adresa email: achizitii@asp.gov.md), semnată de persoana împuternicită, cu prezentarea actului de identitate (copie) și, după caz, a procurii speciale pentru mandatar. Cererea trebuie să conțină următoarea informație: denumirea operatorului economic, adresa, numărul telefonului de contact, adresa e-mail, mențiunea privind împuternicirile persoanei semnatare.”
Data:
1 mart 2023, 00:32
Subiectul întrebării:
Copertine
Întrebare:
Va rog sa publicati proiectul pentru copertine. Sunt detalii care nu pot fi evaluate corect doar din denumirea din CS.
Multumesc.
Răspuns (7 mart 2023, 09:26):
Vă informăm că ofertele de preţ urmeaza a fi prezentate în strictă conformitate cu cerinţele de calificare si specificaţiile tehnice indicate (in mod detaliat) in caietul de sarcini ataşat procedurii de achizitii publice.„Totodata, menţionăm că documentaţia tehnica de execuţie poate fi examinata la sediul ASP din mun. Chisinau, str. Al. Puskin, 42, în baza cererii operatorului economic (transmise pe adresa email: achizitii@asp.gov.md), semnată de persoana împuternicită, cu prezentarea actului de identitate (copie) și, după caz, a procurii speciale pentru mandatar. Cererea trebuie să conțină următoarea informație: denumirea operatorului economic, adresa, numărul telefonului de contact, adresa e-mail, mențiunea privind împuternicirile persoanei semnatare.”
Data:
3 mart 2023, 14:10
Subiectul întrebării:
Glasswanduri
Întrebare:
Va rog sa anexati schita glasswand-urilor or din text nu se intelege bine cum trebuie sa arate ele. Care este proportia de sticla si care este proportia de aluminiu. Multumesc.
Răspuns (7 mart 2023, 09:26):
Vă informăm că ofertele de preţ urmeaza a fi prezentate în strictă conformitate cu cerinţele de calificare si specificaţiile tehnice indicate (in mod detaliat) in caietul de sarcini ataşat procedurii de achizitii publice.„Totodata, menţionăm că documentaţia tehnica de execuţie poate fi examinata la sediul ASP din mun. Chisinau, str. Al. Puskin, 42, în baza cererii operatorului economic (transmise pe adresa email: achizitii@asp.gov.md), semnată de persoana împuternicită, cu prezentarea actului de identitate (copie) și, după caz, a procurii speciale pentru mandatar. Cererea trebuie să conțină următoarea informație: denumirea operatorului economic, adresa, numărul telefonului de contact, adresa e-mail, mențiunea privind împuternicirile persoanei semnatare.”
Data:
7 mart 2023, 09:39
Subiectul întrebării:
lista de cantitati
Întrebare:
Buna ziua Stimata AC in confermitate cu Documentatia stansdart publicata de d-stra (incarcata) documentul ,,anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf '' pagina 42 este indicat expres ,,
Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz'' pentru a avea o oferta connforma cu devizul estimativ executat de devizier publicati formular 1 desfasurat unde sunt indicate si resursele care le aplicat la calculare va multumin
Răspuns (7 mart 2023, 11:54):
Caietul de sarcini a fost publicat. Lucrarile de constructie incluse nu prevad careva devieri de la normele de consum stabilite de indicatorii de deviz
Data:
7 mart 2023, 11:29
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Deviz 2-1-1 P26 precizati densitatea la VM ;
Deviz 2-1-2 P49 precizati densitatea la VM ;
P70,71..77 Precizati nr de fitinguri teu ,s.a necesare de calculat in conform deviz estimativ
Răspuns (7 mart 2023, 13:06):
Ofertele de pret urmeza a fi intocmite in stricta conformitate cu prevederile caietului de sarcini fara careva omisiuni
Data:
7 mart 2023, 12:26
Subiectul întrebării:
Neclaritati
Întrebare:
Pentru a elabora o oferta conforma si sa nu apara intrebari la etapa de evalure privind resursule incluse in oferta cu cele incluse de divizier la etapa de executie deviz estimativ rugam insistent sa publicati F1 desfasurat in caz contrar pot aparea intrebari la ANSC. va multumim
Răspuns (7 mart 2023, 13:57):
Stimate operator economic, in mod repetat reiteram ca caietul de sarcini, elaborat in coformitate cu actele normative in vigoare, a fost publicat. Iar ofertele de pret urmeaza a fi intocmite in baza caietului de sarcini, fara careva omisiuni/modificari ale normelor de consum aferente lucrarilor descrise
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK