Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 195 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 febr 2023, 12:29 - 1 mart 2023, 9:05
Perioada de depunere a ofertelor: 1 mart 2023, 9:05 - 4 mart 2023, 9:05

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziționarea serviciilor de elaborare a Studiului de fezabilitate pentru determinarea criteriilor de proiectare a construcției ,,Imobilul din bd. Grigore Vieru, 6 cu stabilirea modului de folosință ca oficii-birouri și a unei parcări deschise pe terenul adiacent pentru I.P. Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (I.P.ODA)”

Informația despre anulare
Motivul anulării
Anularea procedurii de atribuire a contractului de achiziții publice , unicul ofertant nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire
Data anulării
16 mart 2023, 8:19
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Caras
Telefonul de contact
069315636
Datele achizitiei
Data publicării
22 febr 2023, 12:29
Data ultimilor modificări
16 mart 2023, 10:28
Achizitii.md ID
21074351
CPV
71240000-2 - Servicii de arhitectură, de inginerie şi de planificare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
27 febr 2023, 23:20
Subiectul întrebării:
DOCUMENTAŢIA STANDARD
Întrebare:
Buna ziua! Din care considerente s-au folosit Anexele din “DOCUMENTAŢIEI STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări” aprobate prin Ordinul MINISTERULUI FINANȚELOR nr. 69 din 07-05-2021, daca este “DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii” aprobate prin Ordinul MINISTERULUI FINANȚELOR nr.115 din 15-09-2021, care se aplică obligatoriu pentru achiziția serviciilor de proiectare, inclusiv cu codul CRV 71240000-2 - “Servicii de arhitectură, de inginerie şi de planificare”, aplicata pentru achiziția dată?
Răspuns (28 febr 2023, 09:04):
Bună ziua, anexele DOCUMENTAŢIA STANDARD sunt generale, iar autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire criteriile care vizează: a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului; b) capacitatea de exercitare a activităţii profesionale; c) capacitatea economică şi financiară; d) capacitatea tehnică şi/sau profesională; e) standarde de asigurare a calităţii; f) standarde de protecţie a mediului. cu referire la obiectul concret de achiziție. Vă mulțumim.
Data:
27 febr 2023, 23:23
Subiectul întrebării:
DOCUMENTAŢIA STANDARD
Întrebare:
Din atasata Anexa nr. 15 „DECLARAŢIE privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului” in lista este „Diriginţi de şantier”, „Maiştri” – pentru ce?
Răspuns (28 febr 2023, 09:05):
Bună ziua, anexele DOCUMENTAŢIA STANDARD sunt generale, iar autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire criteriile care vizează: a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului; b) capacitatea de exercitare a activităţii profesionale; c) capacitatea economică şi financiară; d) capacitatea tehnică şi/sau profesională; e) standarde de asigurare a calităţii; f) standarde de protecţie a mediului cu referire la obiectul concret de achiziție. Vă mulțumim.
Data:
28 febr 2023, 23:39
Subiectul întrebării:
DOCUMENTAŢIA STANDARD
Întrebare:
Buna ziua! Mulțumim pentru răspunsurile identice la ambele întrebări, dar se solicită o concretizare - “Care Ordin al MINISTERULUI FINANȚELOR se va respecta de ofertant în procesul de perfectare a actelor pentru licitația dată?”.
Răspuns (1 mart 2023, 09:00):
Bună dimineață, Vă mulțumim pentru întrebările la orele târzii. Ofertantul va prezenta oferta conform cerințelor expuse în anunțul de participare și alte acte anexate în cadrul procedurii.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.