1
Perioada de actualizare
de la 22.02.2023 09:21
până la 06.03.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.03.2023 10:00
până la 15.03.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 250 MDL
Perioada clarificărilor: 22 febr 2023, 9:21 - 6 mart 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 mart 2023, 10:00 - 15 mart 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor din anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
22 febr 2023, 9:18
Data ultimilor modificări
3 mart 2023, 16:34
Valoarea estimată (fără TVA)
250 MDL
Achizitii.md ID
21074328
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Durata contractului
1 apr 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ochelari de protecție, echivalent SomaFix CPV: 44500000-5 - Scule, lacăte, chei, balamale, dispozitive de fixare, lanţuri şi resorturi
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard mărfuri de uz gospodăresc.docx
Documentele la ofertă
-
22.02.23 09:21
duae_new.docx
Documentele la ofertă
-
22.02.23 09:21
anunt de participare mărfuri de uz gospodăresc modificat.docx
tenderNotice
-
3.03.23 16:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Eleamag SRL

Preţul ofertei: 130 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări