1
Perioada de actualizare
de la 21.02.2023 14:21
până la 26.02.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.02.2023 15:00
până la 01.03.2023 15:00
3
Licitaţie
de la 02.03.2023 13:55
până la 02.03.2023 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 104 168 MDL
Perioada clarificărilor: 21 febr 2023, 14:21 - 26 febr 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 febr 2023, 15:00 - 1 mart 2023, 15:00
Începutul licitației: 2 mart 2023, 13:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018 și Legea nr.279/2017
Condiții tehnice:
HG nr.775/2007 (anexa1. litera e), „Produse de covrigărie.”
Covrigi bine copţi, nu sunt umezi la pipăit, cu porozitate dezvoltată, fără urme de cocoloşi şi făină nefrământată.
Gust şi aromă plăcută, caracteristic produsului respectiv, fără gust acru sau amar, fără miros străin, ne infectate cu dăunători.
Ambalaj: pînă la 5 kg.
Termen de valabilitate: minim de 30 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
- la livrare se prezintă, pentru fiecare partidă copia declaraţiei de conformitate/ certificatului de calitate, confirmată prin ştampila umedă a solicitantului certificatului şi a Ofertantului;
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun. Chişinău, în perioada aprilie – noiembrie, anul 2023, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, conform cererii şefului Secţiei alimentare;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Conovalova Olga
Telefonul de contact
022-25-21-49
Datele achizitiei
Data publicării
21 febr 2023, 13:51
Data ultimilor modificări
21 febr 2023, 14:21
Valoarea estimată (fără TVA)
104 168 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
416,67 MDL
Achizitii.md ID
21074271
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.V.Lupu, 37
Durata contractului
14 mart 2023 14:04 - 30 dec 2023 14:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Covrigei uscați (cu mac) CPV: 15811000-6 - Produse de panificaţie
Cantitatea: 5000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard.signed.pdf Documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
21.02.23 14:21
Documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
21.02.23 14:21
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
21.02.23 14:21
DUAE.doc
Criterii de eligibilitate
Documentul Unic de Achiziții European
21.02.23 14:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ÎCP Panifcoop a URECOOP DIN sTRASENI

Preţul ofertei: 100 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: La loturile „Pesmeți din făină de grîu calitatea I”, „Covrigei uscați (cu mac)”, „Covrigei uscați (cu aromă de vanilie)”, prețurile cele mai scăzute au fost propuse de către ofertantul „ÎCP Panifcoop a URECOOP DIN STRASENI”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic „ÎCP Panifcoop a URECOOP DIN STRASENI”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Nobil Prest

Preţul ofertei: 104 999 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Pandus&G

Preţul ofertei: 105 000 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 107 498,99 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

SC IDEEA-PRIM SRL

Preţul ofertei: 133 333,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări