1
Perioada de actualizare
de la 16.02.2023 21:47
până la 27.02.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.02.2023 11:00
până la 07.03.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 23 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 16 febr 2023, 21:47 - 27 febr 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 febr 2023, 11:00 - 7 mart 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Subscriere anuală pentru soluția Advanced Remote Assistance
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
16 febr 2023, 21:35
Data ultimilor modificări
21 febr 2023, 16:06
Valoarea estimată (fără TVA)
23 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21073918
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
15 mart 2023 18:00 - 30 mai 2023 21:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Subscriere anuală pentru soluția Advanced Remote Assistance CPV: 48300000-1 - Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistică, planificare şi productivitate
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
16.02.23 21:47
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
16.02.23 21:47
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
16.02.23 21:47
caiet de sarcini_modificat.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.23 16:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 23 870 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot 3: Subscriere anuală pentru soluția Remote Desktop
Data:
20 febr 2023, 17:18
Subiectul întrebării:
New sau renewal
Întrebare:
Buna ziua! Aveti nevoie de prelungire sau putem propune lecenta noua, ca exemplu: AnyDesk Standard?
Răspuns (21 febr 2023, 16:05):
Bună ziua. Vă rog să găsiți la procedură atașat caietul de sarcini ajustat. Mulțumesc.
Lot 3: Subscriere anuală pentru soluția Remote Desktop
Data:
20 febr 2023, 17:28
Subiectul întrebării:
Competare pentru intrebarea precendenta
Întrebare:
In cerere de oferta solicitati prelungirea Anydesk Performance, insa aceasta nu este disponibila la producator. Din acest motiv producatorul poate propune doar AnyDesk Standard. Se va accepta acest tip de licenta, deoarece altul nu este disponibil?
Răspuns (21 febr 2023, 16:04):
Bună ziua. Vă rog să găsiți la procedură atașat caietul de sarcini ajustat. Mulțumesc.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări