1
Perioada de actualizare
de la 16.02.2023 15:37
până la 27.02.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.02.2023 09:00
până la 13.03.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 48 300 MDL
Perioada clarificărilor: 16 febr 2023, 15:37 - 27 febr 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 febr 2023, 9:00 - 13 mart 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Schimbare Kit - i.C3++ Board Replacement, compatbilă cu iB 120 i.Series Refrigerator SN 2001430;
800034-2 + 800009-1 (Kit - Power & Communication Cable)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
16 febr 2023, 15:06
Data ultimilor modificări
17 febr 2023, 10:28
Valoarea estimată (fără TVA)
48 300 MDL
Achizitii.md ID
21073891
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
20 mart 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
5. Lucrări de reparație și ajustare a frigiderului "iB120, Helmer" CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
6. ds_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Criterii de eligibilitate
-
16.02.23 15:37
7.duae.doc
Documentele la ofertă
-
16.02.23 15:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pharmony

Preţul ofertei: 50 715 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări