1
Perioada de actualizare
de la 16.02.2023 14:05
până la 27.02.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.02.2023 14:00
până la 09.03.2023 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 febr 2023, 14:05 - 27 febr 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 febr 2023, 14:00 - 9 mart 2023, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

inginer 2 - responsabil tehnic
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
16 febr 2023, 13:54
Data ultimilor modificări
16 febr 2023, 14:05
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Achizitii.md ID
21073866
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
3 apr 2023 14:00 - 30 dec 2023 14:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
inginer nr. 2- responsabil tehnic CPV: 71800000-6 - Servicii de consultanţă pentru alimentarea cu apă şi servicii de consultanţă în materie de deşeuri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro (3).doc
Documentele la ofertă
- declaratie beneficiari efectivi
16.02.23 14:05
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
- anunt de participare
16.02.23 14:05
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
- caiet de sarcini
16.02.23 14:05
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.signed.pdf ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.signed.pdf
Documentele la ofertă
- documentatia standard pentru achizitia de servicii
16.02.23 14:05
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
- DUAE
16.02.23 14:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ”FAVOR PROIECT”

Preţul ofertei: 399 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Rosca Laurian

Preţul ofertei: 400 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări