Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
15.02.2023 13:53
până la 27.02.2023 12:00
până la 27.02.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
27.02.2023 12:00
până la 02.03.2023 12:30
până la 02.03.2023 12:30
3
Licitaţie
de la
03.03.2023 14:00
până la 03.03.2023 14:09
până la 03.03.2023 14:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 649 800 MDL
Perioada clarificărilor:
15 febr 2023, 13:53 - 27 febr 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
27 febr 2023, 12:00 - 2 mart 2023, 12:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Hârtie A4
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
15 febr 2023, 13:53
Data ultimilor modificări
16 febr 2023, 22:52
Achizitii.md ID
21073749
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Hârtie A4
Data:
16 febr 2023, 22:52
Subiectul întrebării:
condittile de livrare
Întrebare:
este posibil de livrat totata cantitate o data ?
Răspuns (17 febr 2023, 07:54):
Livrarea se efectuează de către Vânzător
- la sediile subdiviziunilor subordonate IGP, în decurs de 45 zile, asumându-și toate riscurile și toate cheltuielile care intervin în procesul transportării Bunurilor;
- la comanda Beneficiarului, pe parcursul anului 2023 la sediul Cumpărătorului (mun. Chișinău, str. Octavian Goga 33) în decurs de 5 zile, asumându-și toate riscurile și toate cheltuielile care intervin în procesul transportării Bunurilor.
Data:
23 febr 2023, 15:24
Subiectul întrebării:
Termenii de livrare
Întrebare:
Conform caietului (si raspunsului dat la intrebarea precedenta), livrarea se efectuează prin republica în decurs de 45 zile, iar in Chisinau - la comanda Beneficiarului, pe parcursul anului 2023 în decurs de 5 zile. Intrebarea este: cand poate parveni prima comanda a Beneficiarului pentru livrarea in decurs de 5 zile la adresa Octavian Goga 33? Pentru claritate: poate sa se intample ca comanda sa vina a doua zi dupa semnarea contractului si Furnizorul sa fie obligat sa livreze comanda in 5 zile? Sau scurgerea acestor 5 zile va incepe doar dupa acele 45?
Răspuns (23 febr 2023, 15:56):
Cumpărătorul poate plasa comanda de livrare după înregistrarea Contractului, pentru necesitățile subdiviziunilor din Chișinău. Este de menționat că autoritatea contractantă nu va face abuz de solicitarea dată, comanda va fi plasată gradual.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK