Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 febr 2023, 16:33 - 20 febr 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 febr 2023, 9:00 - 23 febr 2023, 9:00
Începutul licitației: 24 febr 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lotul 1: Workstation set (notebook + monitor)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gheorghe Iudin
Telefonul de contact
+37360740502
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
3 apr 2023, 7:51
Valoarea estimată (fără TVA)
100 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 000 MDL
Achizitii.md ID
21073682
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, Bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.134, et. 3
Durata contractului
2 mart 2023 02:00 - 31 mart 2023 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Notebook CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Monitor CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Mouse wireless CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Tastatură CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Căști CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
Laptop case CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anexa nr. 7
Criterii de eligibilitate
Anexa nr. 7
14.02.23 16:33
anexa nr. 22
Specificaţie tehnică
anexa nr. 22
14.02.23 16:33
Anexa nr. 12
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 12
14.02.23 16:33
Duae
Specificaţie tehnică
Duae
14.02.23 16:33
AGE-3011-59-02022023-ODA.semnat
Documentele la ofertă
AGE-3011-59-02022023-ODA.semnat
14.02.23 16:33
anexa nr. 23
Specificaţie tehnică
anexa nr. 23
14.02.23 16:33
Anexa nr. 8
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 8
14.02.23 16:33
Declarația privind Beneficiarii finali
Specificaţie tehnică
Declarația privind Beneficiarii finali
14.02.23 16:33
Anun _de_participare_calculatoare.signed.semnat 1
Documentele la ofertă
Anun _de_participare_calculatoare.signed.semnat 1
14.02.23 16:33
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (14)
Specificaţie tehnică
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (14)
14.02.23 16:33
Caiet de sarcini
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
14.02.23 16:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

REFURB

Preţul ofertei: 69 900 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: necorespunderea cu specificațiile tehnice
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 70 000 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: În temeiul art. 71, alin. 1 lit. g), grupul de lucru în cadrul evaluării a constatat existența erorilor admise în caietul de sarcini formulat la procedura de atribuire, inclusiv omnisiuni la estimarea valorii contractului respectiv. Astfel, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7, a decis anularea procedurii de atribuire a contractului de achiziții publice, urmând să revizuiască specificațiile tehnice solicitate, valoarea estimată și să anunțe o altă procedură de achiziții publice.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări