Achiziţie publică
21073459
Cartofi uscați (deshidratați) sub formă de fulgi
1
Perioada de actualizare
de la 10.02.2023 17:43
până la 20.02.2023 18:00
până la 20.02.2023 18:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.02.2023 18:00
până la 19.03.2023 18:00
până la 19.03.2023 18:00
3
Licitaţie
20.03.2023 13:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
1 250 000 MDL
Perioada clarificărilor:
10 febr 2023, 17:43 - 20 febr 2023, 18:00
Perioada de depunere a ofertelor:
20 febr 2023, 18:00 - 19 mart 2023, 18:00
Începutul licitației:
20 mart 2023, 13:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Cartofi uscați (deshidratați) sub formă de fulgi
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018; Legea nr.279/2017; HG nr.1523/2007 (anexa 1, tab. 1.6, lit. f și anexa 2 tab.2.6 lit.e)
Ambalaj: pînă la 25 kg.
Termenul de valabilitate al produsului: minim 10 luni de la data livrării.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă declarația de conformitate (HG nr.1523/2007 anexa 5) eliberată de producător sau importator;
1. - livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vînzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul.
2. Termen de livrare:
pe parcursul lunilor mai – noiembrie, anul 2023, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, conform cererii şefului Secţiei alimentare;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
3. Ofertanţii pentru prezenta poziţie, vor prezenta mostre însoțite de dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante, în 3 zile de la termenul limita de deschidere a ofertelor.
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018; Legea nr.279/2017; HG nr.1523/2007 (anexa 1, tab. 1.6, lit. f și anexa 2 tab.2.6 lit.e)
Ambalaj: pînă la 25 kg.
Termenul de valabilitate al produsului: minim 10 luni de la data livrării.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă declarația de conformitate (HG nr.1523/2007 anexa 5) eliberată de producător sau importator;
1. - livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vînzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul.
2. Termen de livrare:
pe parcursul lunilor mai – noiembrie, anul 2023, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, conform cererii şefului Secţiei alimentare;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
3. Ofertanţii pentru prezenta poziţie, vor prezenta mostre însoțite de dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante, în 3 zile de la termenul limita de deschidere a ofertelor.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 febr 2023, 17:33
Data ultimilor modificări
10 febr 2023, 17:43
Valoarea estimată (fără TVA)
1 250 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 000 MDL
Achizitii.md ID
21073459
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Durata contractului
4 apr 2023 18:00 - 30 dec 2023 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 20000.0
Unități de măsură: Kilogram
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
10.02.23 17:43
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
10.02.23 17:43
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
GEOTER-COM
Preţul ofertei:
995 000 MDL
Statut:
Învingător
La loturile „Cartofi uscați (deshidratați) sub formă de fulgi”, „Ceapă uscată (deshidratată) sub formă de granule”, „Morcov uscat (deshidratat) sub formă de cuburi”, „Sfeclă de masă uscată (deshidratată) sub formă de cuburi”, unicul ofertant este SRL „Geoter-Com”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative și a mostrelor, prezentate de către operatorul economic menționat, pentru loturile date, s-a constatat că, acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
06.04.23 10:20
Motivul: La loturile „Cartofi uscați (deshidratați) sub formă de fulgi”, „Ceapă uscată (deshidratată) sub formă de granule”, „Morcov uscat (deshidratat) sub formă de cuburi”, „Sfeclă de masă uscată (deshidratată) sub formă de cuburi”, unicul ofertant este SRL „Geoter-Com”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative și a mostrelor, prezentate de către operatorul economic menționat, pentru loturile date, s-a constatat că, acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Oferta câștigătoare
6.04.23 10:20
Oferta câștigătoare
6.04.23 10:20
Oferta câștigătoare
6.04.23 10:20
experienta similara.semnat.pdf
experienta similara.semnat.pdf
ID: 634869d5-fe05-4e38-accc-c36e4227b86a
Oferta câștigătoare
6.04.23 10:20
autorizatie de transport.semnat.pdf
autorizatie de transport.semnat.pdf
ID: 691bbd9c-a4ad-45d6-8b98-3a98bde06871
Oferta câștigătoare
6.04.23 10:20
Oferta câștigătoare
6.04.23 10:20
clarificări geoter 20.03.23.signed.pdf
clarificări geoter 20.03.23.signed.pdf
ID: 87ea0410-797a-4d4b-a593-ab71a68ae223
Reclamații și decizii
6.04.23 10:20
anexele 23 22 08 07.semnat.pdf
anexele 23 22 08 07.semnat.pdf
ID: 95e6be1d-9073-435b-a3cc-3a3ea07de0fc
Oferta câștigătoare
6.04.23 10:20
Oferta câștigătoare
6.04.23 10:20
fisc valabil 30.03.2023.semnat.pdf
fisc valabil 30.03.2023.semnat.pdf
ID: b0ce286d-280b-426c-87bd-7cf02d606f42
Oferta câștigătoare
6.04.23 10:20
cer. de inregistrare.semnat.pdf
cer. de inregistrare.semnat.pdf
ID: b4dc926d-2fce-487c-ac68-dd44728b8d41
Oferta câștigătoare
6.04.23 10:20
declaratie fraude model nou.semnat.pdf
declaratie fraude model nou.semnat.pdf
ID: ed1a73e7-6d35-4484-a6e7-15aa5c0cde68
Oferta câștigătoare
6.04.23 10:20
certificat cartofi.semnat.pdf
certificat cartofi.semnat.pdf
ID: f393d8cb-5676-4bb2-b36e-1a90a1d33f14
Oferta câștigătoare
6.04.23 10:20
Oferta câștigătoare
6.04.23 10:20
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
19.03.23 14:49
Data deschiderii:
19.03.23 18:00
Documente de depunere
Data încărcării:
19.03.23 14:49
Data deschiderii:
19.03.23 18:00
anexele 23 22 08 07 ...semnat.pdf
anexele 23 22 08 07 ...semnat.pdf
ID: 6b5bccab-e23f-462a-b362-36123198b9a1
Documente de depunere
Data încărcării:
19.03.23 14:49
Data deschiderii:
19.03.23 18:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK