Achiziţie publică
21073424
Lot 1. Servicii de telefonie mobilă și internet mobil
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
40 000 MDL
Perioada clarificărilor:
10 febr 2023, 13:00 - 13 febr 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 febr 2023, 9:00 - 16 febr 2023, 9:00
Începutul licitației:
17 febr 2023, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Specificații tehnice
Specificații tehnice minime obligatorii privind rețeaua și serviciile de comunicații mobile:
Rețeaua ofertantului trebuie să ofere obligatoriu:
a. servicii de 3G+: UMTS (HSDPA+, HSUPA).
b. servicii de 4G: LTE.
Posibilitatea efectuării apelurilor nelimitate și transmiterii/recepționării SMS nelimitate în cadrul
Posibilitatea controlării și/sau limitării consumului de bani/min. ale serviciilor extra abonament ale angajaților, echivalent serviciilor Cost Control sau limitei de credit.
Dezactivarea serviciilor telefonice mobile imediat după epuizarea minutelor incluse în abonamentul lunar pentru convorbiri voce sau SMS, cu înștiințarea obligatorie a utilizatorului prin SMS gratuit. Cerința dată nu se referă la convorbirile voce sau SMS asigurate în CUG.
Asigurarea pe perioada contractuală a serviciilor de telefonie mobilă și Internet mobil în Roaming la cerere.
Activarea serviciului Roaming de voce și date va fi efectuată doar la cererea MMPS. Nu se va percepe taxă de activare și nu se va solicita constituirea de depozite în lei sau valută pentru acest serviciu.
Taxarea apelurilor trebuie să fie efectuată la secundă, începând cu prima secundă.
Servicii suplimentare
Prestatorul are obligația de a asigura portarea numerelor existente (dacă este cazul) gratuit, în conformitate cu prevederile legale în vigoare și continuitatea serviciilor pe perioada portabilității.
Asigurarea serviciului de apel în așteptare.
Asigurarea posibilității reținerii apelurilor pe linie.
Asigurarea posibilității redirecționării apelurilor.
Asigurarea la cererea Ministrului Muncii și Protecției Sociale a activării/dezactivării gratuite a mesageriei vocale, cu posibilitatea consultării mesageriei vocale, precum și notificării, atunci cînd utilizatorul are telefonul închis, se află într-o zonă fără acoperire, sau este angajat într-o altă convorbire.
Asigurarea la cerere a suspendării pe o anumită durată sau deconectării complete a unor servicii oferite fără taxări suplimentare.
Servicii de suport
Prestatorul va asigura consultarea gratuită de către abonat a numărului de minute de convorbiri utilizate/consumate, precum și balanța curentă a contului.
Prestarea gratuită, fără restricții și procură, la solicitarea persoanei de contact a următoarelor servicii: schimb de SIM, schimb de abonament, schimb de număr, suspendarea temporară și păstrarea numărului pe toată valabilitatea contractului.
Asigurarea la solicitare a activării/înlocuirii gratuite a cartelelor SIM în caz de furt, pierdere sau deteriorare, cu posibilitatea păstrării numărului de telefon.
Actualizarea stării lunare a abonamentelor până la emiterea facturii (de exemplu: activări de SIM-uri, suspendări temporare, etc.), în conformitate cu modificările transmise de către Ministerul Muncii și Protecției Sociale.
Prestatorul are obligația de a asigura un program de asistență tehnică 24 ore/zi, 7 zile/săptămână, la care se va apela prin intermediul a cel puțin un număr de telefon (apel gratuit) și a unei adrese de e-mail pentru a soluționa diverse probleme.
Specificații tehnice minime obligatorii privind rețeaua și serviciile de comunicații mobile:
Rețeaua ofertantului trebuie să ofere obligatoriu:
a. servicii de 3G+: UMTS (HSDPA+, HSUPA).
b. servicii de 4G: LTE.
Posibilitatea efectuării apelurilor nelimitate și transmiterii/recepționării SMS nelimitate în cadrul
Posibilitatea controlării și/sau limitării consumului de bani/min. ale serviciilor extra abonament ale angajaților, echivalent serviciilor Cost Control sau limitei de credit.
Dezactivarea serviciilor telefonice mobile imediat după epuizarea minutelor incluse în abonamentul lunar pentru convorbiri voce sau SMS, cu înștiințarea obligatorie a utilizatorului prin SMS gratuit. Cerința dată nu se referă la convorbirile voce sau SMS asigurate în CUG.
Asigurarea pe perioada contractuală a serviciilor de telefonie mobilă și Internet mobil în Roaming la cerere.
Activarea serviciului Roaming de voce și date va fi efectuată doar la cererea MMPS. Nu se va percepe taxă de activare și nu se va solicita constituirea de depozite în lei sau valută pentru acest serviciu.
Taxarea apelurilor trebuie să fie efectuată la secundă, începând cu prima secundă.
Servicii suplimentare
Prestatorul are obligația de a asigura portarea numerelor existente (dacă este cazul) gratuit, în conformitate cu prevederile legale în vigoare și continuitatea serviciilor pe perioada portabilității.
Asigurarea serviciului de apel în așteptare.
Asigurarea posibilității reținerii apelurilor pe linie.
Asigurarea posibilității redirecționării apelurilor.
Asigurarea la cererea Ministrului Muncii și Protecției Sociale a activării/dezactivării gratuite a mesageriei vocale, cu posibilitatea consultării mesageriei vocale, precum și notificării, atunci cînd utilizatorul are telefonul închis, se află într-o zonă fără acoperire, sau este angajat într-o altă convorbire.
Asigurarea la cerere a suspendării pe o anumită durată sau deconectării complete a unor servicii oferite fără taxări suplimentare.
Servicii de suport
Prestatorul va asigura consultarea gratuită de către abonat a numărului de minute de convorbiri utilizate/consumate, precum și balanța curentă a contului.
Prestarea gratuită, fără restricții și procură, la solicitarea persoanei de contact a următoarelor servicii: schimb de SIM, schimb de abonament, schimb de număr, suspendarea temporară și păstrarea numărului pe toată valabilitatea contractului.
Asigurarea la solicitare a activării/înlocuirii gratuite a cartelelor SIM în caz de furt, pierdere sau deteriorare, cu posibilitatea păstrării numărului de telefon.
Actualizarea stării lunare a abonamentelor până la emiterea facturii (de exemplu: activări de SIM-uri, suspendări temporare, etc.), în conformitate cu modificările transmise de către Ministerul Muncii și Protecției Sociale.
Prestatorul are obligația de a asigura un program de asistență tehnică 24 ore/zi, 7 zile/săptămână, la care se va apela prin intermediul a cel puțin un număr de telefon (apel gratuit) și a unei adrese de e-mail pentru a soluționa diverse probleme.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cucereanu Diana
Telefonul de contact
+373 22 268 809
Datele achizitiei
Data publicării
10 febr 2023, 12:53
Data ultimilor modificări
13 febr 2023, 10:06
Valoarea estimată (fără TVA)
40 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
400 MDL
Achizitii.md ID
21073424
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Durata contractului
20 febr 2023 12:57 - 31 dec 2023 12:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 7.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Cantitatea: 83.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
3. anunt_de_participare_servicii de telefonie mobila si internet mobil.docx
tenderNotice
anunt
10.02.23 13:00
age-3011- 0048 din 28.01.2023 către mmps.semnat.pdf
age-3011- 0048 din 28.01.2023 către mmps.semnat.pdf
Documentele la ofertă
age
10.02.23 13:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK