1
Perioada de actualizare
de la 13.02.2023 14:06
până la 18.02.2023 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.02.2023 17:00
până la 28.02.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 546 250 MDL
Perioada clarificărilor: 13 febr 2023, 14:06 - 18 febr 2023, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 febr 2023, 17:00 - 28 febr 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Menținerea temperaturii constante pe întreg an calendaristic
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Gh. Asachi nr.67,,B"
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Paladi
Telefonul de contact
022-72-13-25
Datele achizitiei
Data publicării
9 febr 2023, 15:12
Data ultimilor modificări
13 febr 2023, 14:06
Valoarea estimată (fără TVA)
1 546 250 MDL
Achizitii.md ID
21073352
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Gh. Asachi nr.67,,B"
Durata contractului
2 mart 2023 13:55 - 31 dec 2023 13:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Menținerea temperaturii constante în depozitele de arhivă pe întreg an calendaristic CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru cub conventional
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Autoritatea contractantă invită operatorii economici la participarea concursului pentru executarea lucrărilor indicate, prin aplicarea procedurii conform legislației în vigoare
13.02.23 14:06
modelul contractului de antrepriză pentru câștigător.semnat.pdf modelul contractului de antrepriză pentru câștigător.semnat.pdf
Model de сontract
Indicarea obiectului contractului de antrepriză, stipularea drepturilor și obligațiunilor părților contractante
13.02.23 14:06
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Garanțiile la contract
Reprezintă o declarație pe propria răspundere, prin care operatorul economic declară îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție necesare în cadrul procedurilor de achiziție în Republica Moldova
13.02.23 14:06
docum standart lucrări.semnat.pdf docum standart lucrări.semnat.pdf
Clarificări pentru participanți
Reprezintă o instrucțiune pentru autoritățile publice și ofertanți, utilizată la inițierea și desfășurarea procedurii de achiziții publice de lucrări
13.02.23 14:06
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
billOfQuantity
-Enumerarea lucrărilor necesare spre executare, după volum și cantitate
13.02.23 14:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

G4S COMPANY

Preţul ofertei: 1 546 200,64 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Sunt lucrări necesare de a fi executate, în scopul asigurării normelor necesare pentru păstrarea documentelor de arhivă pe suport de hârtie și peliculă cinematografică.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări