Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21073352
1
Perioada de actualizare
de la
13.02.2023 14:06
până la 18.02.2023 17:00
până la 18.02.2023 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la
18.02.2023 17:00
până la 28.02.2023 10:00
până la 28.02.2023 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 546 250 MDL
Perioada clarificărilor:
13 febr 2023, 14:06 - 18 febr 2023, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 febr 2023, 17:00 - 28 febr 2023, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Menținerea temperaturii constante în perioada caldă-rece a anului
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Gh. Asachi nr.67,,B"
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 febr 2023, 14:06
Data ultimilor modificări
13 febr 2023, 14:06
Achizitii.md ID
21073352
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat.pdf
anunț de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Autoritatea contractantă invită operatorii economici la participarea concursului pentru executarea lucrărilor indicate, prin aplicarea procedurii conform legislației în vigoare
13.02.23 14:06
modelul contractului de antrepriză pentru câștigător.semnat.pdf
modelul contractului de antrepriză pentru câștigător.semnat.pdf
Model de сontract
Indicarea obiectului contractului de antrepriză, stipularea drepturilor și obligațiunilor părților contractante
13.02.23 14:06
duae.semnat.pdf
duae.semnat.pdf
Garanțiile la contract
Reprezintă o declarație pe propria răspundere, prin care operatorul economic declară îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție necesare în cadrul procedurilor de achiziție în Republica Moldova
13.02.23 14:06
docum standart lucrări.semnat.pdf
docum standart lucrări.semnat.pdf
Clarificări pentru participanți
Reprezintă o instrucțiune pentru autoritățile publice și ofertanți, utilizată la inițierea și desfășurarea procedurii de achiziții publice de lucrări
13.02.23 14:06
caiet de sarcini.semnat.pdf
caiet de sarcini.semnat.pdf
billOfQuantity
-Enumerarea lucrărilor necesare spre executare, după volum și cantitate
13.02.23 14:06
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK