1
Perioada de actualizare
de la 08.02.2023 15:43
până la 20.02.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.02.2023 09:00
până la 02.03.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 120 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 febr 2023, 15:43 - 20 febr 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 febr 2023, 9:00 - 2 mart 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Înlăturarea defectelor:
1. Nu afișează valoarea presiunii arteriale invazive.
2. Nu se face termodiluția.
Prețul include transportul, piesele, instalarea și restabilirea funcționalității.
Garanție minim 12 luni.
Termen de executare lucrari: 90 zile de la momentul ridicării
Timpul de reacție max 24 ore de la comanda telefonică
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Bivol
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2023, 14:33
Data ultimilor modificări
10 febr 2023, 10:42
Valoarea estimată (fără TVA)
120 000 MDL
Achizitii.md ID
21073238
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
7 mart 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația monitor PiCCO CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi chirurgical
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
8.02.23 15:43
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
8.02.23 15:43
duae.doc
Documentele la ofertă
-
8.02.23 15:43
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
8.02.23 15:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Endo-Chirurgie

Preţul ofertei: 120 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic corespunde criteriilor de calificare și selecție stabilite în anunțul de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări