1
Perioada de actualizare
de la 08.02.2023 11:49
până la 20.02.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.02.2023 09:00
până la 16.03.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 500 MDL
Perioada clarificărilor: 8 febr 2023, 11:49 - 20 febr 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 febr 2023, 9:00 - 16 mart 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1 buc tub conector pacient spiralat în T cu următoarele caracteristici :lungimea 152cm cu conectoare tip Luer-Lock , rezistentă la presiuni de minim 400psi , permite conectarea la seringile injectorului prin intermediul conectorului T
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2023, 11:44
Data ultimilor modificări
15 febr 2023, 10:21
Valoarea estimată (fără TVA)
7 500 MDL
Achizitii.md ID
21073213
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
20 mart 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
29.Tub conector p/u seringa, compatibil cu angiomatul Vistron CT CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
8.declaratie (new 24.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
8.02.23 11:49
7.duae 21073213.doc
Documentele la ofertă
-
8.02.23 11:49
5.anunt de participare 21073213.pdf 5.anunt de participare 21073213.pdf
Documentele la ofertă
-
15.02.23 10:21
6.doc. standard 21073213.docx
Documentele la ofertă
-
15.02.23 10:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Electeh SRL

Preţul ofertei: 3 345 MDL
Statut: Învingător
Motivul: ok
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SOGNO

Preţul ofertei: 3 375 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Labromed Laborator SRL

Preţul ofertei: 6 900 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări