1
Perioada de actualizare
de la 08.02.2023 11:17
până la 27.02.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.02.2023 10:00
până la 16.03.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 262 944 MDL
Perioada clarificărilor: 8 febr 2023, 11:17 - 27 febr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 febr 2023, 10:00 - 16 mart 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Curat, proaspăt fără materii străine vizibile, cu pulpă portocalie.Ambalat în cutii, etichetate cu respectarea cerințelor obligatorii de etichetare
Livrarea: O data în săptămână, ziua livrări se va stabili de fiecare DETS de sector la semnarea contractului HG nr. 929 din 31.12.2009. Acte ce determină calitatea produselor: - certificat de inofensivitate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Pavaloi
Telefonul de contact
022233063
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2023, 11:12
Data ultimilor modificări
8 febr 2023, 11:17
Valoarea estimată (fără TVA)
262 944 MDL
Achizitii.md ID
21073198
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Durata contractului
3 apr 2023 03:00 - 30 iun 2023 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dovleac CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Cantitatea: 13200.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
8.02.23 11:17
duae.doc
Documentele la ofertă
-
8.02.23 11:17
documentația standart .docx
Documentele la ofertă
-
8.02.23 11:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 580 800 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări