1
Perioada de actualizare
de la 07.02.2023 16:37
până la 13.02.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.02.2023 10:00
până la 16.02.2023 11:00
3
Licitaţie
17.02.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 febr 2023, 16:37 - 13 febr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 febr 2023, 10:00 - 16 febr 2023, 11:00
Începutul licitației: 17 febr 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

conform anexei
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368138989
Datele achizitiei
Data publicării
7 febr 2023, 16:34
Data ultimilor modificări
7 febr 2023, 17:47
Valoarea estimată (fără TVA)
600 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6 000 MDL
Achizitii.md ID
21073150
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
7 mart 2023 16:35 - 28 dec 2023 16:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piese și componente pentru stațiile de lucru CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
piese periferice.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.23 16:37
anexa nr. 2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.23 16:37
declaratie operator economic hg 351.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.23 16:37
anexa nr 22 și 23 specificatia tehnică și de preț.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.23 16:37
25. anunt.pdf 25. anunt.pdf
Documentele la ofertă
-
7.02.23 16:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 149 135 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție prin cererea ofertelor de preț Nr. ocds-b3wdp1-MD-1675780506110 din „07” februarie 2023 privind achiziționarea pieselor și componente pentru stațiile de lucru, conducându-se de prevederile art. 74 și art. 98 al Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic „BTS PRO” S.R.L., care s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a pieselor și componente pentru stațiile de lucru (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1675780506110 din „07” februarie 2023), suma totală a ofertei, fără TVA – 149 135,00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 178 962,00 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție. * Conform prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, - art. 108. „Rezultatele achizițiilor pot fi contestate la fondator în termen de 5 zile lucrătoare de la data anunțării lor”. Vă mulțumim pentru participare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări