Achiziţie publică
21073150
Piese și componente pentru stațiile de lucru
1
Perioada de actualizare
de la 07.02.2023 16:37
până la 13.02.2023 10:00
până la 13.02.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.02.2023 10:00
până la 16.02.2023 11:00
până la 16.02.2023 11:00
3
Licitaţie
17.02.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
600 000 MDL
Perioada clarificărilor:
7 febr 2023, 16:37 - 13 febr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 febr 2023, 10:00 - 16 febr 2023, 11:00
Începutul licitației:
17 febr 2023, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
conform anexei
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 febr 2023, 16:34
Data ultimilor modificări
7 febr 2023, 17:47
Valoarea estimată (fără TVA)
600 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6 000 MDL
Achizitii.md ID
21073150
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
7 mart 2023 16:35 - 28 dec 2023 16:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piese și componente pentru stațiile de lucru
CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
BTS PRO
Preţul ofertei:
149 135 MDL
Statut:
Învingător
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție prin cererea ofertelor de preț Nr. ocds-b3wdp1-MD-1675780506110 din „07” februarie 2023 privind achiziționarea pieselor și componente pentru stațiile de lucru, conducându-se de prevederile art. 74 și art. 98 al Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic „BTS PRO” S.R.L., care s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a pieselor și componente pentru stațiile de lucru (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1675780506110 din „07” februarie 2023), suma totală a ofertei, fără TVA – 149 135,00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 178 962,00 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție.
* Conform prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020,
- art. 108. „Rezultatele achizițiilor pot fi contestate la fondator în termen de 5 zile lucrătoare de la data anunțării lor”.
Vă mulțumim pentru participare!
22.02.23 15:54
Motivul: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție prin cererea ofertelor de preț Nr. ocds-b3wdp1-MD-1675780506110 din „07” februarie 2023 privind achiziționarea pieselor și componente pentru stațiile de lucru, conducându-se de prevederile art. 74 și art. 98 al Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic „BTS PRO” S.R.L., care s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a pieselor și componente pentru stațiile de lucru (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1675780506110 din „07” februarie 2023), suma totală a ofertei, fără TVA – 149 135,00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 178 962,00 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție.
* Conform prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020,
- art. 108. „Rezultatele achizițiilor pot fi contestate la fondator în termen de 5 zile lucrătoare de la data anunțării lor”.
Vă mulțumim pentru participare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
duae_btssigned.pdf
ID: 8ef82c2d-2b80-42e7-841a-0390d710468e
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.02.23 09:17
Data deschiderii:
16.02.23 11:00
certificat_deee_ba_btssigned.pdf
ID: ccd9aacf-8957-407c-9554-ac3553aaf91b
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.02.23 09:17
Data deschiderii:
16.02.23 11:00
declaratia_btssigned.pdf
ID: 4d4a84ce-29e1-4cd6-94a0-588a82d9952a
Documente de calificare
Data încărcării:
15.02.23 09:17
Data deschiderii:
16.02.23 13:43
declaratieprivinttermendeplatasigned.pdf
ID: 5d93ad1e-d0b5-42e7-83f1-a7da14cb4e8c
Documente de calificare
Data încărcării:
15.02.23 09:17
Data deschiderii:
16.02.23 13:43
oferta_btssigned.pdf
ID: 67f42c9c-241b-4776-9943-4ede9259e54a
Propunere financiară
Data încărcării:
15.02.23 09:17
Data deschiderii:
16.02.23 13:43
procura_iasigned.pdf
ID: 6ec3d629-d0b6-4729-bc54-79d2d5f50b1b
Documente de calificare
Data încărcării:
15.02.23 09:17
Data deschiderii:
16.02.23 13:43
declaratiecriteriilordecalificareșiselecțiesigned.pdf
ID: 8892ed00-ffd2-453a-b09b-aef30904781c
Documente de calificare
Data încărcării:
15.02.23 09:17
Data deschiderii:
16.02.23 13:43
setdocscan2signed.pdf
ID: d8df1ce2-3bf4-4164-8ea5-5fd0a3c28214
Documente de calificare
Data încărcării:
15.02.23 09:17
Data deschiderii:
16.02.23 13:43
fisc25_02_2023signed.pdf
ID: f24197b7-f9a4-4147-8d3a-992d85a6bf8a
Documente de calificare
Data încărcării:
15.02.23 09:17
Data deschiderii:
16.02.23 13:43
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK