1
Perioada de actualizare
de la 02.02.2023 15:24
până la 07.02.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.02.2023 15:00
până la 10.02.2023 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 162 500 MDL
Perioada clarificărilor: 2 febr 2023, 15:24 - 7 febr 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 febr 2023, 15:00 - 10 febr 2023, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Piese de schimb si accesorii pentru masini de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Medvetchi
Telefonul de contact
079770067
Datele achizitiei
Data publicării
2 febr 2023, 15:18
Data ultimilor modificări
6 febr 2023, 11:16
Valoarea estimată (fără TVA)
162 500 MDL
Achizitii.md ID
21072773
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Durata contractului
13 febr 2023 15:21 - 31 mart 2023 15:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piese de schimb si accesorii pentru masini de birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 283 784,70 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Piese de schimb si accesorii pentru masini de birou
Data:
3 febr 2023, 18:53
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word. Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați. Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare. Mulțumim anticipat!
Răspuns (6 febr 2023, 11:18):
Buna ziua. Rugamintea Dvs a fost efectuata.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări