1
Perioada de actualizare
de la 27.02.2023 15:42
până la 09.03.2023 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 09.03.2023 08:30
până la 29.03.2023 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 319 854,32 MDL
Perioada clarificărilor: 27 febr 2023, 15:42 - 9 mart 2023, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 9 mart 2023, 8:30 - 29 mart 2023, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală a încăperilor sanitare și holurile (inclusiv antimăsurări) a IMSP Institutul de Ftiziopneumologie „Chiril Draganiuc” Clinica Chișinău (bloc B-02) REPETAT
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gabriela Lisenco
Telefonul de contact
022 572 213
Datele achizitiei
Data publicării
2 febr 2023, 14:35
Data ultimilor modificări
28 febr 2023, 10:04
Valoarea estimată (fără TVA)
3 319 854,32 MDL
Achizitii.md ID
21072761
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Durata contractului
10 apr 2023 08:00 - 31 dec 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a încăperilor sanitare și holurile (inclusiv antimăsurări) a IMSP Institutul de Ftiziopneumologie „Chiril Draganiuc” Clinica Chișinău (bloc B-02) REPETAT CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
doc standart.docx
Documentele la ofertă
-
27.02.23 15:42
imsp c.draganiuc caiet de sarcini.doc
Documentele la ofertă
-
27.02.23 15:42
anunt de participare lucrări de reparatie .docx
Documentele la ofertă
-
28.02.23 10:04
2022-03-07 09_23-1646645031-duae.docx
Documentele la ofertă
-
28.02.23 10:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

VSN CONS SRL

Preţul ofertei: 2 220 012,81 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea cerințelor înaintate de către IMSP IFP Chiril Draganiuc
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CARNALS GRUP

Preţul ofertei: 2 260 990,07 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Eurogalex Prim

Preţul ofertei: 2 496 327,25 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

PROFIPLAST

Preţul ofertei: 2 563 903,17 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

Consit PRO

Preţul ofertei: 2 592 563,48 MDL
Statut: în aşteptare
6
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 2 695 891,26 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări