1
Perioada de actualizare
de la 02.02.2023 14:53
până la 13.02.2023 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.02.2023 13:00
până la 14.03.2023 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 11 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 febr 2023, 14:53 - 13 febr 2023, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 febr 2023, 13:00 - 14 mart 2023, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

lucrări de reparație a unor sectoare de drum din str. Dumbrăvii, str.-la 2 Balcani, str.Livezilor nr.2-24, str.Plopilor din or Durlești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
2 febr 2023, 14:17
Data ultimilor modificări
3 febr 2023, 12:32
Valoarea estimată (fără TVA)
11 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21072759
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Durata contractului
20 mart 2023 14:52 - 31 dec 2023 14:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lucrări de reparație a unor sectoare de drum din str. Dumbrăvii, str.-la 2 Balcani, str.Livezilor nr.2-24, str.Plopilor din or Durlești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini dumbravii.signed.pdf caiet de sarcini dumbravii.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
2.02.23 14:53
documentatia standart.signed.pdf documentatia standart.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentatia standart
2.02.23 14:53
anunt 2.signed.pdf anunt 2.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Anunt
2.02.23 14:53
caiet de sarcini balcani.signed.pdf caiet de sarcini balcani.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
2.02.23 14:53
caiet de sarcini livezilor.signed.pdf caiet de sarcini livezilor.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
2.02.23 14:53
caiet de sarcini plopilor.signed.pdf caiet de sarcini plopilor.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
2.02.23 14:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup SRL

Preţul ofertei: 9 899 147,30 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.A. LUSMECON

Preţul ofertei: 11 649 745,50 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

CREDO INDUSTRY

Preţul ofertei: 11 705 124,91 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări