1
Perioada de actualizare
de la 02.02.2023 12:04
până la 08.02.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.02.2023 10:00
până la 15.02.2023 10:00
3
Licitaţie
de la 16.02.2023 14:00
până la 16.02.2023 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 febr 2023, 12:04 - 8 febr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 febr 2023, 10:00 - 15 febr 2023, 10:00
Începutul licitației: 16 febr 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de asigurare a securității și ordinii publice
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serghei Ciobanu
Telefonul de contact
022 857-238
Datele achizitiei
Data publicării
2 febr 2023, 11:53
Data ultimilor modificări
6 febr 2023, 21:09
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 000 MDL
Achizitii.md ID
21072741
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 mart 2023 11:59 - 30 dec 2023 11:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Paza fizică: Postul I- 1 gardian, la post pază barieră, de luni pînă vineri, zilele de odihnă și sărbători, de la 7:00 pînă la ora 19:00 și la post pază poarta centrală de la 19:00 pînă la ora 7:00 CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 306.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
2)
Denumirea
Paza tehnică: 1. Depozitul produselor alimentare- de luni pînă duminică de la 19:00 pînă la 07:00; 2. Depozitul de materiale- de luni pînă vineri de la 16:30 pînă la 08:00, sîmbătă, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 3. Depozitul de materiale de construcţii- de luni pînă vineri de la 16:30 pînă la 08:00, sîmbătă, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 4. Farmacia Spitalicească de luni pînă vineri de la 16:30 pînă la 08:00, sîmbătă de la 13:00, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore, 5. Casieria nr.1, Blocul curativ nr.3 -de luni pînă vineri de la 16:30 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore, 6. Secţia Diagnostica funcţională de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 7. Cabinetul Radiologie de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 8. Spaţiul de Arhivă a instituţiei de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbători 24 ore. 9. Spaţiul Muzeului din Casa de Cultură a instituției de luni pînă vineri de la 16:30 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore. 10. Cabinetul nr.12 (ofițer date cu caracter personal) et.2 Administrație de luni pînă vineri de la 16:30 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore. 11. Buton de alarmă, 2 buc. secția internare: 24ore 12. Buton de alarmă, 2 buc. secția 10: 24ore 13. Buton de alarmă, 2 buc. liftier: 24ore 14. Buton de alarmă, 2 buc. secția 7: 24ore 15. Buton de alarmă, 2 buc. secția 8: 24ore 16. Buton de alarmă, 2 buc. secția 9: 24ore CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 306.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
3)
Denumirea
Montare sistem de pază (buton alarmă) CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract_model.doc
Model de сontract
-
2.02.23 12:04
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
2.02.23 12:04
duae_ro_ (2).doc
Documentele la ofertă
-
2.02.23 12:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

„Bercut-Grup”

Preţul ofertei: 400 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 479 215 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriilor de selecție și calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de asigurare a securității și ordinii publice
Data:
6 febr 2023, 21:09
Subiectul întrebării:
Paza
Întrebare:
Buna ziua, Pot participa companiile de paza particulara ? Multumesc
Răspuns (7 febr 2023, 09:06):
Da.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări