1
Perioada de actualizare
de la 31.01.2023 15:40
până la 05.02.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.02.2023 10:00
până la 08.02.2023 10:00
3
Licitaţie
de la 09.02.2023 14:00
până la 09.02.2023 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 483 000 MDL
Perioada clarificărilor: 31 ian 2023, 15:40 - 5 febr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 febr 2023, 10:00 - 8 febr 2023, 10:00
Începutul licitației: 9 febr 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de asigurare obligatorie a unităților de transport
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368138989
Datele achizitiei
Data publicării
31 ian 2023, 15:27
Data ultimilor modificări
31 ian 2023, 15:40
Valoarea estimată (fără TVA)
483 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 830 MDL
Achizitii.md ID
21072608
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
28 febr 2023 15:38 - 28 dec 2023 15:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare obligatorie a unităților de transport CPV: 66500000-5 - Servicii de asigurare şi de pensie
Cantitatea: 115.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr 22 și 23 specificatia tehnică și de preț.docx
Documentele la ofertă
-
31.01.23 15:40
anexa nr. 2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Documentele la ofertă
-
31.01.23 15:40
anunt asigurari.pdf anunt asigurari.pdf
Documentele la ofertă
-
31.01.23 15:40
declaratie operator economic legea 74.docx
Documentele la ofertă
-
31.01.23 15:40
lista aorca 2023.xlsx
Documentele la ofertă
-
31.01.23 15:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ASTERRA GRUP

Preţul ofertei: 368 028,36 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Donaris Vienna Insurance Group

Preţul ofertei: 386 671,32 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Grawe Carat Asigurari

Preţul ofertei: 386 671,32 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție prin cererea ofertelor de preț Nr. ocds-b3wdp1-MD-1675171936877 din „31” ianuruarie 2023 privind achiziționarea serviciilor de asigurare obligatorie a unităților de transport, conducându-se de prevederile art. 74 și art. 98 al Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic Î.M. C.A.„Grawe Carat” S.A., care s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziție a serviciilor de asigurare obligatorie a unităților de transport (Nr ocds-b3wdp1-MD-1675171936877 din „31” ianuruarie 2023), suma totală a ofertei, fără TVA – 386 671, 32 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 386 671, 32 lei), care corespunde criteriului de evaluare raport calitate-preț și este cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. * Conform prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, - art. 108. „Rezultatele achizițiilor pot fi contestate la fondator în termen de 5 zile lucrătoare de la data anunțării lor”. Vă mulțumim pentru participare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări