1
Perioada de actualizare
de la 30.01.2023 10:41
până la 02.02.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.02.2023 09:00
până la 06.02.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 14 583,33 MDL
Perioada clarificărilor: 30 ian 2023, 10:41 - 2 febr 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 febr 2023, 9:00 - 6 febr 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Diverse accesorii de birou și rame foto necesare pentru anul 2023
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Stefan cel Mare 140A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandru Hudoi
Telefonul de contact
079903662
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2023, 10:36
Data ultimilor modificări
30 ian 2023, 10:41
Valoarea estimată (fără TVA)
14 583,33 MDL
Achizitii.md ID
21072515
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Stefan cel Mare 140A
Durata contractului
13 febr 2023 10:39 - 31 dec 2023 10:39
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Accesorii de birou și rame foto CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare .signed.pdf anunt de participare .signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
30.01.23 10:41
specificatia tehnică și preț.docx
Documentele la ofertă
SApecificație tehnică și de preț
30.01.23 10:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 9 196,10 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 13 058,55 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta conține ambele loturi solicitate precum și faptul că prețul pentru lotul 1 este mami mic față de prețul celuilalt ofertant.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări