1
Perioada de actualizare
de la 28.01.2023 14:29
până la 07.02.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.02.2023 11:00
până la 14.02.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 872 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 ian 2023, 14:29 - 7 febr 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 febr 2023, 11:00 - 14 febr 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr. 1: Echipament electronic (dispozitive criptografice pentru crearea semnăturii electronice)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
28 ian 2023, 14:29
Valoarea estimată (fără TVA)
872 000 MDL
Achizitii.md ID
21072493
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Republica Moldova, mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
1 mart 2023 02:00 - 29 apr 2023 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 1: Echipament electronic (dispozitive criptografice pentru crearea semnăturii electronice) CPV: 31700000-3 - Accesorii electronice, electromecanice şi electrotehnice
Cantitatea: 8000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anuntul de intentie
tenderNotice
Anunțul de intenție
28.01.23 14:29
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
28.01.23 14:29
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
28.01.23 14:29
Anuntul de participare
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
28.01.23 14:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 873 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertă acceptată.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări