Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 2 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 ian 2023, 16:49 - 7 febr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 febr 2023, 10:00 - 6 mart 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament de descarcerare
Informația despre anulare
Motivul anulării
A fost propus un termen de livrare mai mare decât cel solicitat și totodată, oferta financiară depăşește valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziţii publice.
Data anulării
15 mart 2023, 12:52
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vasilii Bodarev
Telefonul de contact
022-78-51-60
Datele achizitiei
Data publicării
27 ian 2023, 16:49
Data ultimilor modificări
15 mart 2023, 12:53
Achizitii.md ID
21072460
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Echipament de descarcerare
Buget: 2500000.0 MDL
Anulată
Data:
28 ian 2023, 11:15
Subiectul întrebării:
Mostre
Întrebare:
Prin mostre, dvs va referiti la documente tehnice cum ar fi manual de utilizare, brosuri, video sau chiar la descarcerator care trebuie sa fie adus fizic la Dvs?
Răspuns (28 ian 2023, 18:01):
Buna ziua. Referitor la prezentarea mostrelor pentru seturile de descarcerare, se acceptă în calitate de mostre și dovezi, prezentarea manualelor de utilizare, broșurilor, materialelor foto și video, inclusiv prezentări, cu condiția de bază, ca cele prezentate să cuprindă toate cerințele prevăzute pentru fiecare componentă a setului strict conform caietului de sarcini.
Data:
1 febr 2023, 10:05
Subiectul întrebării:
Operatori economici nerezidenti (moneda de plata)
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam sa clarificati: 1. Operatorii economici nerezidenti (membri UE) pot constitui garantia de participare la licitatie, respectiv incasa contravaloarea eventualului contract in moneda EUR? Moneda Leu moldovenesc nu se afla in portofoliul bancilor din tara operatorului economic nerezident. In cazul in care tranzactiile se pot efectua in EUR, va rugam sa ne puneti la dispozitie un cont bancar in aceasta moneda si sa clarificati paritatea pentru conversie. 2. In cazul operatorilor economici nerezidenti, oferta financiara trebuie sa includa si taxele vamale de import in Republica Moldova? Va multumim anticipat!
Răspuns (3 febr 2023, 09:22):
Bună ziua ! În conformitate cu prevederile punctului 96 și punctului 97 din Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor al Republicii Moldova nr. 115 din 15.09.2021, în calitate de Autoritate contractantă suntem obligați să utilizăm Modelul-Contract din Anexa nr. 24 la Documentația dată, unde expres se indică „Lei MDL”. Mai mult, având și calitate de Instituție bugetară, toți termenii de asumare și angajamentele în contractele de achiziții publice sunt stabiliți de prevederile Legii Republicii Moldova nr. 181 din 25.07.2014 finanțelor publice și responsabilităților bugetar-fiscale. În continuare, potrivit alin. (1), art. 4 din Legea RM nr. 131/2015 privind achizițiile publice, „Calcularea valorii estimate a unui contract de achiziţii publice se bazează pe valoarea totală spre plată, fără taxa pe valoarea adăugată, estimată de autoritatea contractantă”. În același timp, potrivit subpunctului 2) punctul 48 din Documentația standard enunțată mai sus „Propunerea financiară- ofertantul elaborează propunerea financiară, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţuri, tarife, precum şi la alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului de achiziţie publică de bunuri și servicii. Propunerea financiară conține - Specificații de preț (anexa nr.23)”. Mai mult, conform cerințelor solicitate în documentația de atribuire, Marfa urmează a fi livrată la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență al MAI al RM în termen de până la 60 zile de la înregistrarea Contractului la Trezoreria Ministerului Finanțelor al RM, fapt ce denotă, că în prețul Ofertei vor fi incluse toate cheltuielile de transport, taxe, adaus pe venit, ș.a. Cât privește garanția pentru Ofertă de 1 % din valoarea ofertei fără TVA, va fi depusă strict în conformitate cu prevederile Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice. În situația dată, se agreează forma de depunere a garanției pentru ofertă la contul nostru, care poate fi deschis la solicitarea oficială în adresa noastră ca ulterior să demonstrăm Trezoreriei Ministerului Finanțelor al RM necesitatea deschiderii unui cont special în valuta EURO pentru această destinație. În rezultat, ținând cont de puțina experiență în procesul de achiziții publice a operatorilor economici nerezidenți cu Autorități contractante-Instituții bugetară (Buget public), recomandăm să consultați cu atenție Legislația Națională a Republicii Moldova.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.