+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 24.01.2023 15:23
până la 26.01.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.01.2023 10:00
până la 30.01.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 112 499,99 MDL
Perioada clarificărilor: 24 ian 2023, 15:23 - 26 ian 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 ian 2023, 10:00 - 30 ian 2023, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de mentenanță imprimante și încărcare, regenerare cartușe pentru imprimante
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vasilii Bodarev
Telefonul de contact
022-78-51-60
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
24 ian 2023, 15:23
Data ultimilor modificări
24 ian 2023, 15:23
Achizitii.md ID
21072218
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
24.01.23 15:23
anunt.pdf anunt.pdf
Documentele la ofertă
-
24.01.23 15:23
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".