1
Perioada de actualizare
de la 24.01.2023 13:38
până la 03.02.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.02.2023 10:00
până la 09.02.2023 10:00
3
Licitaţie
10.02.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 862 500 MDL
Perioada clarificărilor: 24 ian 2023, 13:38 - 3 febr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 febr 2023, 10:00 - 9 febr 2023, 10:00
Începutul licitației: 10 febr 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform anexei
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368138989
Datele achizitiei
Data publicării
24 ian 2023, 13:32
Data ultimilor modificări
25 ian 2023, 11:10
Valoarea estimată (fără TVA)
862 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
8 625 MDL
Achizitii.md ID
21072201
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
28 febr 2023 13:35 - 28 dec 2023 13:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 1 Mărci poștale CPV: 22400000-4 - Timbre, carnete de cecuri, bancnote, acţiuni, materiale publicitare, cataloage şi manuale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
declaratie operator economic legea 74.docx
Documentele la ofertă
-
24.01.23 13:38
anexa nr 22 și 23 specificatia tehnică și de preț.docx
Documentele la ofertă
-
24.01.23 13:38
anexa nr. 2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Documentele la ofertă
-
24.01.23 13:38
anunt.pdf anunt.pdf
Documentele la ofertă
-
24.01.23 13:38
anexa.docx
Documentele la ofertă
-
25.01.23 11:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nova Imprim SRL

Preţul ofertei: 2 407 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1674559950485 din „24” ianuarie 2023 privind achiziționarea lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale, conducându-se de prevederile art. 5 alin. (7), lit. a), b), c) și art. 75 alin. (8) al Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1 – Mărci poștale, oferta operatorului economic „Nova Imprim” SRL, reieșind din faptul că, s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1674559950485 din „24” ianuarie 2023), pentru lotul respectiv. 2. A anula procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale pentru Lotul 2 – Plicuri poștale, din motiv că nu a fost depusă nici o ofertă. 3. A anula procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale pentru Lotul 3 – Cărți poștale, din motiv că, prețul per unitate propus pentru lotul respective, de către operatorul economic „Nova Imprim” SRL este foarte mare. Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art.65 „Termene pentru încheierea contractelor de achiziții sectoriale” (1) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi pot fi încheiate numai după împlinirea termenelor de așteptare de 11 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire. (2) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi, încheiate înainte de împlinirea termenului prevăzut la alin. (1), sunt lovite de nulitate. - art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări