Achiziţie publică
21072201
Lotul 1 Mărci poștale
1
Perioada de actualizare
de la 24.01.2023 13:38
până la 03.02.2023 10:00
până la 03.02.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.02.2023 10:00
până la 09.02.2023 10:00
până la 09.02.2023 10:00
3
Licitaţie
10.02.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
862 500 MDL
Perioada clarificărilor:
24 ian 2023, 13:38 - 3 febr 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
3 febr 2023, 10:00 - 9 febr 2023, 10:00
Începutul licitației:
10 febr 2023, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Conform anexei
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 ian 2023, 13:32
Data ultimilor modificări
25 ian 2023, 11:10
Valoarea estimată (fără TVA)
862 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
8 625 MDL
Achizitii.md ID
21072201
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
28 febr 2023 13:35 - 28 dec 2023 13:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 1 Mărci poștale
CPV: 22400000-4 - Timbre, carnete de cecuri, bancnote, acţiuni, materiale publicitare, cataloage şi manuale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anexa.docx
Istoricul documentului
-
anexa.docx
ID: 36b59caf-42a8-4d93-9055-abbce32b70b5
Documentele la ofertă
-
anexa.docx
ID: 36b59caf-42a8-4d93-9055-abbce32b70b5
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
25.01.23 11:10
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Nova Imprim SRL
Preţul ofertei:
2 407 800 MDL
Statut:
Învingător
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1674559950485 din „24” ianuarie 2023 privind achiziționarea lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale, conducându-se de prevederile art. 5 alin. (7), lit. a), b), c) și art. 75 alin. (8) al Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1 – Mărci poștale, oferta operatorului economic „Nova Imprim” SRL, reieșind din faptul că, s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1674559950485 din „24” ianuarie 2023), pentru lotul respectiv.
2. A anula procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale pentru Lotul 2 – Plicuri poștale, din motiv că nu a fost depusă nici o ofertă.
3. A anula procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale pentru Lotul 3 – Cărți poștale, din motiv că, prețul per unitate propus pentru lotul respective, de către operatorul economic „Nova Imprim” SRL este foarte mare.
Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale,
- art.65 „Termene pentru încheierea contractelor de achiziții sectoriale”
(1) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi pot fi încheiate numai după împlinirea termenelor de așteptare de 11 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire.
(2) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi, încheiate înainte de împlinirea termenului prevăzut la alin. (1), sunt lovite de nulitate.
- art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.
20.02.23 09:47
Motivul: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1674559950485 din „24” ianuarie 2023 privind achiziționarea lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale, conducându-se de prevederile art. 5 alin. (7), lit. a), b), c) și art. 75 alin. (8) al Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1 – Mărci poștale, oferta operatorului economic „Nova Imprim” SRL, reieșind din faptul că, s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1674559950485 din „24” ianuarie 2023), pentru lotul respectiv.
2. A anula procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale pentru Lotul 2 – Plicuri poștale, din motiv că nu a fost depusă nici o ofertă.
3. A anula procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale pentru Lotul 3 – Cărți poștale, din motiv că, prețul per unitate propus pentru lotul respective, de către operatorul economic „Nova Imprim” SRL este foarte mare.
Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale,
- art.65 „Termene pentru încheierea contractelor de achiziții sectoriale”
(1) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi pot fi încheiate numai după împlinirea termenelor de așteptare de 11 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire.
(2) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi, încheiate înainte de împlinirea termenului prevăzut la alin. (1), sunt lovite de nulitate.
- art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
6.02.23 18:03
Data deschiderii:
9.02.23 10:00
5. certificat conturi deschise.semnat.pdf
5. certificat conturi deschise.semnat.pdf
ID: 2243ef70-b981-4907-87e3-af37b6d10c31
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
6.02.23 18:03
Data deschiderii:
9.02.23 10:00
nova imprim, lipsa restantelor.semnat.pdf
nova imprim, lipsa restantelor.semnat.pdf
ID: 2ea55704-b68e-4f54-b5fe-1492a361e374
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
6.02.23 18:03
Data deschiderii:
9.02.23 10:00
1. anexa nr 2 formularul ofertei.semnat.pdf
1. anexa nr 2 formularul ofertei.semnat.pdf
ID: 3140d418-0a23-4a27-a4eb-045f29f5947e
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
6.02.23 18:03
Data deschiderii:
9.02.23 10:00
9. declaratie privind personalul.semnat.pdf
9. declaratie privind personalul.semnat.pdf
ID: 3be14b94-b33f-4a5a-825c-5afd1c146ddc
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
6.02.23 18:03
Data deschiderii:
9.02.23 10:00
12. declaratie operator economic legea.semnat.pdf
12. declaratie operator economic legea.semnat.pdf
ID: 52b7d9dd-9dcc-44e8-af00-1dc06a19b3ac
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
6.02.23 18:03
Data deschiderii:
9.02.23 10:00
2. anexa nr 22 specificatia tehnică.semnat.pdf
2. anexa nr 22 specificatia tehnică.semnat.pdf
ID: 53b57690-233e-4ede-a8e1-25366b4fa9c1
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
6.02.23 18:03
Data deschiderii:
9.02.23 10:00
8. declaratie - dovada detinerii utilajului.semnat.pdf
8. declaratie - dovada detinerii utilajului.semnat.pdf
ID: a9e251e8-943d-4c07-a3f0-e28f72272fd5
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
6.02.23 18:03
Data deschiderii:
9.02.23 10:00
7. declaratie privind termenul de plata propus.semnat.pdf
7. declaratie privind termenul de plata propus.semnat.pdf
ID: ab5d1bec-4644-44cd-9424-a9d8f0a15d3e
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
6.02.23 18:03
Data deschiderii:
9.02.23 10:00
6. anexa nr.12 lista livrari.semnat.pdf
6. anexa nr.12 lista livrari.semnat.pdf
ID: aecf81b7-fee6-4918-964e-88aba1b557f3
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
6.02.23 18:03
Data deschiderii:
9.02.23 10:00
10. garantia pentru oferta.semnat.pdf
10. garantia pentru oferta.semnat.pdf
ID: cf1588c1-27f3-446f-bfd8-a1883e24cae3
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
6.02.23 18:03
Data deschiderii:
9.02.23 10:00
3. licitatie timbre 2023 ni oferta.semnat.pdf
3. licitatie timbre 2023 ni oferta.semnat.pdf
ID: d165784d-f41a-41f6-b56a-df2fd8f8558c
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
6.02.23 18:03
Data deschiderii:
9.02.23 10:00
4. certificat de inregistrare - nova imprim.semnat.pdf
4. certificat de inregistrare - nova imprim.semnat.pdf
ID: d21e04ff-2661-45ef-a45e-30a0e803ebda
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
6.02.23 18:03
Data deschiderii:
9.02.23 10:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK