1
Perioada de actualizare
de la 19.01.2023 15:56
până la 24.01.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.01.2023 10:00
până la 27.01.2023 10:00
3
Licitaţie
de la 30.01.2023 14:00
până la 30.01.2023 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 73 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 ian 2023, 15:56 - 24 ian 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 ian 2023, 10:00 - 27 ian 2023, 10:00
Începutul licitației: 30 ian 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform cerințelor stabilite în Anunțul de participare atașat.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Indiuhova Asea
Telefonul de contact
022 73-93-68
Datele achizitiei
Data publicării
19 ian 2023, 15:19
Data ultimilor modificări
19 ian 2023, 15:56
Valoarea estimată (fără TVA)
73 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
730 MDL
Achizitii.md ID
21072008
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Durata contractului
30 ian 2023 15:30 - 31 dec 2023 15:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie A4 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 850.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_ (3).doc
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
19.01.23 15:56
anexe pentru paricipanți.docx
Documentele la ofertă
Anexele în format word (formularele specificației tehnice, specificației de preț, declarației de valabilitate, cererii de participare)
19.01.23 15:56
documentația de atribuire.pdf documentația de atribuire.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare și anexele
19.01.23 15:56
declaratie_ro (5).doc
Ilustrare
DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
19.01.23 15:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CARTNORD PAPER SRL

Preţul ofertei: 59 415 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor din Documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 59 457,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 62 892 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări