1
Perioada de actualizare
de la 19.01.2023 15:56
până la 24.01.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.01.2023 10:00
până la 27.01.2023 10:00
3
Licitaţie
de la 30.01.2023 14:00
până la 30.01.2023 14:55
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 105 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 ian 2023, 15:56 - 24 ian 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 ian 2023, 10:00 - 27 ian 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hârtie A4, plicuri și rechizite de birou

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Indiuhova Asea
Telefonul de contact
022 73-93-68
Datele achizitiei
Data publicării
19 ian 2023, 15:56
Data ultimilor modificări
19 ian 2023, 15:56
Achizitii.md ID
21072008
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 2 - Plicuri
Buget: 6166.67 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_ (3).doc
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
19.01.23 15:56
anexe pentru paricipanți.docx
Documentele la ofertă
Anexele în format word (formularele specificației tehnice, specificației de preț, declarației de valabilitate, cererii de participare)
19.01.23 15:56
documentația de atribuire.pdf documentația de atribuire.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare și anexele
19.01.23 15:56
declaratie_ro (5).doc
Ilustrare
DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
19.01.23 15:56
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.