1
Perioada de actualizare
de la 19.01.2023 14:09
până la 31.01.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.01.2023 10:00
până la 10.02.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 300 900 MDL
Perioada clarificărilor: 19 ian 2023, 14:09 - 31 ian 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 ian 2023, 10:00 - 10 febr 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Prezentarea planului de
mentenanță anual recomandat de producător și a graficului de efectuare a lucrărilor;
Prezentarea certificatelor valabile de la producător ce permit ofertantului executarea lucrărilor propuse;
Schimbarea setului de filtre KY732609, garnitura inelară VE090134, verificarea sistemelor electrice, pneumatice, lubrefierea părților mecanice, curațarea dispozitivului și tuturor filtrelor de praf, efectuarea verificarii funcționalității corecte a regimurilor de ventilare, diagnostic, calibrarea senzorilor de presiune și a senzorilor de flux și schimbare de piese la necesitate, recalibrare după schimbare de piese.
După finalizarea deservirii tehnice, accesul la regimul de service a dispozitivelor va ramâne liber.
Minim 10 intervenții de depanare la solicitare. Timpul de răspuns la telefon nu mai mult de 1 oră. Intervenția la dispozitiviv ≤ 24 ore.
Alte lucrări de mentenanță recomandate de producător;
Eliberarea rapoartelor la finele fiecarei intervenții, indicând starea dispozitivului și lista de lucrări efectuate;
Să se indice prețul pentru fiecare lucrare recmomandată de producător și pentru fiecare intervenție de depanare.
Lucrările se vor efectua la solicitare.
Achitarea se va efectua pentru fiecare lucrare efectuată.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Grigoras
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
19 ian 2023, 14:01
Data ultimilor modificări
19 ian 2023, 14:09
Valoarea estimată (fără TVA)
300 900 MDL
Achizitii.md ID
21071986
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 mart 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot.11. Mentenanța anuală AirLiquide Monnal T75 - Prezentarea planului de mentenanță anual recomandat de producător și a graficului de efectuare a lucrărilor; Prezentarea certificatelor valabile de la producător ce permit ofertantului executarea lucrărilor propuse; Schimbarea setului de filtre KY732609, garnitura inelară VE090134, verificarea sistemelor electrice, pneumatice, lubrefierea părților mecanice, curațarea dispozitivului și tuturor filtrelor de praf, efectuarea verificarii funcționalității corecte a regimurilor de ventilare, diagnostic, calibrarea senzorilor de presiune și a senzorilor de flux și schimbare de piese la necesitate, recalibrare după schimbare de piese. După finalizarea deservirii tehnice, accesul la regimul de service a dispozitivelor va ramâne liber. Minim 10 intervenții de depanare la solicitare. Timpul de răspuns la telefon nu mai mult de 1 oră. Intervenția la dispozitiviv ≤ 24 ore. Alte lucrări de mentenanță recomandate de producător; Eliberarea rapoartelor la finele fiecarei intervenții, indicând starea dispozitivului și lista de lucrări efectuate; Să se indice prețul pentru fiecare lucrare recmomandată de producător și pentru fiecare intervenție de depanare. Lucrările se vor efectua la solicitare. Achitarea se va efectua pentru fiecare lucrare efectuată. CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 17.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-Documentatia standard
19.01.23 14:09
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
-Documentatia standard
19.01.23 14:09
anunt de participare.docx
tenderNotice
-Anunt de participare
19.01.23 14:09
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
19.01.23 14:09
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-Anunt de participare
19.01.23 14:09
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
19.01.23 14:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Neotec

Preţul ofertei: 300 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde criteriilor de calificare și selecție stabilite în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări