+373 22 003 999
Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.
Achiziţie publică
21071986
Lot.10. Mentenanță anuală Comecer IRIS
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
41 666,66 MDL
Perioada clarificărilor:
19 ian 2023, 14:09 - 31 ian 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
31 ian 2023, 10:00 - 10 febr 2023, 9:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Verificare și calibrare trimestrială și anuală a tomografului Comecer IRIS.
Curățare și lubrifiere părți mecanice.
Reparații dispozitiv la solicitarea instituției.
Alte lucrări de mentenanță recomandate de producător.
Timpul intervenției max 24 ore, timp intervenție telefonică max 1 oră.
Prezentarea raportului de deservire la finalizarea intervenției cu specificarea rezultatului și statutului dispozitivului.
Prezentarea planului de mentenanță anual recomandat de producător(opțional). Prezentarea certificatelor valabile de la producător ce permit ofertantului executarea lucrărilor la Comecer IRIS. Lucrările se vor efectua la solicitare.
Achitarea se va efectua pentru fiecare intervenție solicitată după prezentarea raportului ce confirmă statutul funcțional al dispozitivului și a facturii. Teremen de garanție pentru lucrările de depanare executate minim 6 luni.
Curățare și lubrifiere părți mecanice.
Reparații dispozitiv la solicitarea instituției.
Alte lucrări de mentenanță recomandate de producător.
Timpul intervenției max 24 ore, timp intervenție telefonică max 1 oră.
Prezentarea raportului de deservire la finalizarea intervenției cu specificarea rezultatului și statutului dispozitivului.
Prezentarea planului de mentenanță anual recomandat de producător(opțional). Prezentarea certificatelor valabile de la producător ce permit ofertantului executarea lucrărilor la Comecer IRIS. Lucrările se vor efectua la solicitare.
Achitarea se va efectua pentru fiecare intervenție solicitată după prezentarea raportului ce confirmă statutul funcțional al dispozitivului și a facturii. Teremen de garanție pentru lucrările de depanare executate minim 6 luni.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 ian 2023, 14:01
Data ultimilor modificări
19 ian 2023, 14:09
Valoarea estimată (fără TVA)
41 666,66 MDL
Achizitii.md ID
21071986
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 mart 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot.10. Mentenanță anuală Comecer IRIS - Verificare și calibrare trimestrială și anuală a tomografului Comecer IRIS.
Curățare și lubrifiere părți mecanice.
Reparații dispozitiv la solicitarea instituției.
Alte lucrări de mentenanță recomandate de producător.
Timpul intervenției max 24 ore, timp intervenție telefonică max 1 oră.
Prezentarea raportului de deservire la finalizarea intervenției cu specificarea rezultatului și statutului dispozitivului.
Prezentarea planului de mentenanță anual recomandat de producător(opțional). Prezentarea certificatelor valabile de la producător ce permit ofertantului executarea lucrărilor la Comecer IRIS. Lucrările se vor efectua la solicitare.
Achitarea se va efectua pentru fiecare intervenție solicitată după prezentarea raportului ce confirmă statutul funcțional al dispozitivului și a facturii. Teremen de garanție pentru lucrările de depanare executate minim 6 luni.
CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.pdf
documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
-Documentatia standard
19.01.23 14:09
Istoria licitației
Vezi licitația
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK