1
Perioada de actualizare
de la 18.01.2023 13:15
până la 30.01.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.01.2023 10:00
până la 22.02.2023 15:00
3
Licitaţie
23.02.2023 12:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 96 250 MDL
Perioada clarificărilor: 18 ian 2023, 13:15 - 30 ian 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 ian 2023, 10:00 - 22 febr 2023, 15:00
Începutul licitației: 23 febr 2023, 12:14

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Potrivit descrierii bunurilor solicitate de către autoritatea contractantă prevăzute în
Caietul de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
18 ian 2023, 12:17
Data ultimilor modificări
18 ian 2023, 13:15
Valoarea estimată (fără TVA)
96 250 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
96,25 MDL
Achizitii.md ID
21071877
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Durata contractului
14 mart 2023 12:30 - 30 dec 2023 13:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Tricou din bumbac, culoare neagră CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 700.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
18.01.23 13:15
anexe obligatorii pentru participanți.doc
Documentele la ofertă
-formulare obligatorii
18.01.23 13:15
caiet de sarcini pentru echipamentul 2023.doc
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
18.01.23 13:15
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
18.01.23 13:15
documentația de atribuire, anunț de participare, instrucțiuni pentru participanți,caiet de sarcini.pdf documentația de atribuire, anunț de participare, instrucțiuni pentru participanți,caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-documentația de atribuire, anunț de participare, instrucțiuni pentru participanți,caiet de sarcini
18.01.23 13:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UNIVERSCOM

Preţul ofertei: 96 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde tuturot cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări