+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 17.01.2023 17:11
până la 08.02.2023 16:57
au rămas 6 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 08.02.2023 16:57
până la 14.03.2023 16:57
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 ian 2023, 17:11 - 8 febr 2023, 16:57
Perioada de depunere a ofertelor: 8 febr 2023, 16:57 - 14 mart 2023, 16:57

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Stefan cel Mare si Sfant bd. nr.81
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Zubcu
Telefonul de contact
069246984
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
17 ian 2023, 16:56
Data ultimilor modificări
23 ian 2023, 15:50
Achizitii.md ID
21071822
CPV
37310000-4 - Instrumente muzicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
202301171710_DUAE.doc
Documentele la ofertă
DUAE
17.01.23 17:11
202301171710_Documentația standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
17.01.23 17:11
202301171707_anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
17.01.23 17:11
caiet de sarcini modificatt.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini 3
23.01.23 15:44
Data:
20 ian 2023, 11:50
Subiectul întrebării:
Criterii de Calificare
Întrebare:
Buna ziua. Avem careva neclaritati cu privire la Documentele cerute. Va rugam respectuos sa analizati - si sa modificati Criteriile de Calificare - asa ca sa Corespunda regulilor Generale. 1. "Numarul de Inregistrare din Lista Producatorilor " conform Regulamentului privind Deseurile de echipamente Electronice Hot.Guv nr.212/218 - O consideram Irelevanta si cerem Excluderea acestui document - Atit timp cit obiectul Licitatiei este un Produs NONElectronic - de ce s-ar cere acest document ? (punctul 2 din lista) 2. Decaratia privind confirmarea identitatii beneficiarilor efectivi si neincadrea acestora in situatiacondamnarii...." (punctul 3). Acest document - se poate cere - DOAR de la compania care a cistigat Licitatia - si cu care urmeaza a fi intocmit Contract. Si nicidecum - la Depunerea actelor pentru Licitatie. Consultati va rog legea. Cerem Excluderea acestui document. 3. Bilantul contabil - 2020-2022 - Nu e corect. Poate fi cerut - Bilantul contabil pe perioada 2020-2021. Pentru 2022 - se depune in martie 2023. Sa se specifice - Cifra medie de Afaceri pentru citi ani - sau - Perioada concreta. 4.In Privinta Surselor de Financiare. Cerem excluderea acesei conditii .Nu este relevant - Sa se ceara Cifra medie de afaceri - medie anuala de 2000000 mdl, si in acelasi timp - 80 % din suma de 2160000 mdl cu TVA adica = 1728000 mdl - in cont curent ? Sau - Declaratie Bancara privind Rulajul pe ianuarie 2023 - de 1728000 mdl ? Deci se cere anual sa fie 2 mln si in acelasi tim p -rulaj pe ianuarie 2023 - tot in jur de 2 mln ... :) Mai ales ca - Executarea contractului - este de 6 luni.. Se poate include ca conditie, un Procent anumit pentru Buna executie a contractului , Penalitati pentru Neexecutare sau .. tot ce permite cadrul legal - Asta ar putea fi corect din punctul meu de vedere, Si nici decum conditii financiare expuse in conditiile de mai sus. Rugam - Sa excludeti. Se creaza impresia ca se organizeaza Licitatia - Doar pentru bifa..Nu si pentru Cautarea unui Furnizor de incredere - si/sau pentru vre-un avantaj economic si calitativ.. Va anuntam - ca daca nu se redacteaza Caietul de sarcini - asa ca sa se incadreze in limitele Legale - O sa fim nevoiti sa Contestam Licitatia in faza perioadei de clarificare. Multumim anticipat.
Răspuns (23 ian 2023, 16:20):
Ofertantul care nu va deține ”Numar de Inregistrare din Lista Producatorilor, va fi calificat de către grupul de lucrur. Decaratia privind confirmarea identitatii urmează a fi prezentată doar de ofertantul câștigător.
Data:
20 ian 2023, 12:16
Subiectul întrebării:
Caracteristicile tehnice minime obligatorii
Întrebare:
La Specificatii tehnice - Va referiti la 2 modele concrete de Piane. Clarificati va rog : 1. Scrieti Specificatii de la alt Pian :Lungime: 200 cm. Lățime: 153 cm. Înălțime: 102 cm. Greutate: 351 kg. Finisaj: Abanos lustruit (MODELUL SK5), Dar indicati modelul SHIGERU KAWAI SK-EX. Care are alte Specificatii : Lungime: 278 cm. Lățime: 158 cm. Înălțime: 103 cm. Greutate: 504 kg. Va rugam respectuos sa clarificati Concret Care Model totusi Il Preferati. 2. Conform Legii cu Privire la Achizitii Publice - Nu aveti cumva voie sa indicati modele concrete - doar Specificatii Tehnice - Ca sa Obtineti Oferte Profesionale - Variate. Va rugam sa adaptati cerintele conform Regulilor Generale si Anume : Indicati Marimile cu marje - Lungimea De la - Pina la , Greutatea - De la Pina La. Si tot asa - La toate Specificatiile.. Va rugam sa excludeti Limitele. Va anuntam - in caz ca nu se modifica acesti parametri in caietul de sarcini - V-a fi depusa Contestatie privind Specificatiile tehnice .. In Faza Perioadei de clarificari ! Multumesc anticipat !
Răspuns (23 ian 2023, 16:17):
Se solicită Pian tip sau similar SHIGERU KAWAI SK-EX. Lungime: 278 cm. Lățime: 158 cm. Greutate: 504 kg. În cazul în care operatorii economici propun, Pian cu caracteristici superioare (inclusiv, și de la alt producător) decât cele solicitate, grupul de lucru va examina și va califica oferta.
Data:
23 ian 2023, 17:22
Subiectul întrebării:
Calificare/Cerinte Obligatorii
Întrebare:
Cerem escluderea Punctelor Nerelevante din Cerintele minime obligatorii Privind Calificarea - Anume - Din Documentele Anexate : - 1. Obligativitatea Circulatiei in cont curent de 2000000 mdl in ianuarie 2023. 2. Cerinta de Inregistrarea in "Lista producatorilor Privind gestionarea deseurilor electronice ..." 3. Cerem indicarea marjelor privind specificatiile tehnice a pianului - si anume - "minim" "maxim". ***In documentul redactat - ati indicat clar "că oferta care nu corespunde prevederilor caietului de sarcini și nu satisface cerințele impuse, va fi respinsă ca fiind neconformă." Deci - Luind in consideratie - Stricta obligativitate a textului introdus in Cerinte si Calificari rugam sa redactati... Am deschis Documenteele modificate si la data de 23.01.2023 - nu sint in regula sau - nu sint Conforme Legii cu Privire la Achizitii Publice ! Persista incalcari. (la care ne-am referit in textul de mai sus dar si in clarificarile anterioare - la care nu am primit raspuns clar la toate aspectele) Va rugam respectuos sa redactati documentatia in asa mod - ca sa fie conforma. Multumim anticipat.
Răspuns (24 ian 2023, 12:00):
Anunțul de participare a fost modificat. Referitor la Cifra de afaceri impusă de Autoritatea contractantă. Prevederile art.21 alin. 1) lit. (c) din Legea nr.131/2015, stabilesc, că cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii bunurilor, lucrărilor sau serviciilor. Reieșind din prevederile citate, autoritatea contractantă a stabilit cifra de afaceri anuală 2 000 000 lei și cifra medie anuală (2020-2023) 2 000 000 lei. Disponibilitatea mijloacelor financiare în cont. Având în vedere, că bunul se achitaă după livrarea și instalarea acestuia, ofertantul trebuie să demonstreze capacitate financiară. Potrivit art. 66 pct. (5) din Legea nr.181/2014 plățile în avans sunt interzise. Specificația tehnică rămâne neschimbată. Menționăm, că în cazul în care ofertantul propune un bun mai bun cu parametri tehnici superiori și cu preț avantajos grupul de lucru va califica oferta. Stabilirea parametrilor după cum se propune va îngreuna (practic imposibil) procesul de evaluarea ofertelor. Pentru mai multe detalii putem oferi explicații la telefon.
Data:
23 ian 2023, 18:05
Subiectul întrebării:
Suma produsului
Întrebare:
Buna ziua, daca va consultati cu produsele de pe piata, observati ca budgetul planificat nu este suficient pentru modelul SK-EX, va rugam sa indicati modelul exact care a-ti ales.
Răspuns (24 ian 2023, 12:02):
Bugetul estimat este fără TVA și în limita disponibilităților Instituției.
Data:
23 ian 2023, 18:14
Subiectul întrebării:
PIANE SI PRETURI ORIENTATIVE
Întrebare:
Poate aceasta informatie va va fi de folos ... https://pianopricepoint.com/shigeru-kawai-sk-ex-grand-piano/
Răspuns (24 ian 2023, 12:03):
Licitația este organizată pentru a achiziționa produs calitativ, performant și ieftin
Data:
23 ian 2023, 18:18
Subiectul întrebării:
Cu privire la Buget - Piane
Întrebare:
Consultind Preturile mai adaugati si rezerva dela 10-la 20 % ... Caci privind importul In republica Moldova - deseori este mai scump fata de alte Tari .. Din diferite motive .. SAU - Ati indicat Pian Model - SHIGERU KAWAI SK-EX - Poate ca ati avut in vedere - Pian de mina a doua - Second Hand ? Daca ati indicat jumatate de pret la Buget ? Clarificati va rugam frumos - Sigur care este modelul la care va referiti in documentatie ? Nou - Folosit? Multumesc.
Răspuns (24 ian 2023, 12:03):
Se solicită Pian nou
Data:
24 ian 2023, 12:45
Subiectul întrebării:
Calificare
Întrebare:
1.Privind Rulajul Mediu pe ani 2000000- Sint deacord - Poate fi si dublul eventualului contract - e cumva corect. Dar capacitatea de plata prin Dovada Rulajului de 2000000 in luna Ianuarie 2023 - nu asa se verifica. Sau dispunerea sumei in cont.. Plus ca - Livrarea este de 6 luni - deci - Care este sensul ca firma sa dispuna in cont aceasta suma - acum - Asa - ca sa excluda Posibilitatea participarii altor agenti economici ...? Institutia Publica - nu isi asuma nici un Risc - caci - da - nu plateste in avans ! Plus - Dar daca Firma cistigatoare - are contract de plata Dupa livrare si incasare a platii de la Sala cu Orga.. Deci - ar putea plati Producatorului dupa Livrare.. !!! 2. Privind Specificatiile tehnice si a bugetului. A. Trebuie sa modificati conditiile - ai sa indicati parametri reali si variabili - Nu putem sa ne bazam pe.promisiunea dumneavoastra ca Daca va fi avantajos..si ieftin v-om fi calificati..E necesar - ca toate nuantele acestea aa fie documentate - si Licitatia sa corespunda Regulilor Generale de organizare ! B.Privind Pretul - Pianul Solicitat - de 2.5 ori mai scump - decit bugetul Indicat. Va rog sa nu manipulati - cu "Poaibilitatile" Imstitutiei. Aici e vorba de Organizarea unei Licitatii Publice - Care Presupune o Atitudine Serioasa ! Si - Inainte de a cere sau indica anumite conditii - Trebuie analizata Piata, preturile si conditiile. Cheltuirea banului Public - presupune - respectarea anumitor reguli. Deci - sint 2 posibilitati - Or - Achizitionati direct Pianul - de model de care doriti, de la compania care doriti.. Or - Organizati un Tender - corect - din toate punctele de vedere - fara sa incalcati drepturi sau obligatii. Am cerut sa se modifice conditii - In limitele Legii cu privire la Achizitiile Publice. Tot ce scrieti ca raspuns aici - Ar putea fi folosit impotriva scopului Principal : Achizitionarea si instalarea Pianului de Concert, Nou, Profesional, si la Pret Real. Din Raspunsurile de mai sus - Nu ati modificat nimic - in directia Rezolvarii Calitative al acestui Scop. Rog sa luati in consideratie toate aspectele. Multumim anticipat !
Răspuns (30 ian 2023, 15:46):
Rulajul este pentru demonstrarea capacității financiare a operatorului economic. Pct. 30 din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii, aprobată pri Ordinul MF nr.115/2021, prevede, că ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică cum ar fi: declarații bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional; situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară, avizat şi înregistrat de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul își poate dovedi capacitatea economico-financiară.și/sau financiară pentru a se califica. Prin urmare cerința stabilită în documentația de achiziție este una lagală. Menționăm, că anunțul de participare a fost modificat. Întrucât tehnic sistemul informațional de achiziții nu permite înlocuirea documentului, Anunțul de participare la solicitare poate fi transmis prin email.
Subiectul întrebării
Întrebare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".