1
Perioada de actualizare
de la 17.01.2023 09:31
până la 20.01.2023 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 20.01.2023 09:30
până la 25.01.2023 09:00
3
Licitaţie
de la 26.01.2023 14:00
până la 26.01.2023 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 50 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 ian 2023, 9:31 - 20 ian 2023, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 20 ian 2023, 9:30 - 25 ian 2023, 9:00
Începutul licitației: 26 ian 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Cinform termenilor de referință
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
17 ian 2023, 9:21
Data ultimilor modificări
17 ian 2023, 9:31
Valoarea estimată (fără TVA)
50 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
50 MDL
Achizitii.md ID
21071774
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Durata contractului
1 febr 2023 09:23 - 31 dec 2023 09:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit pentru verificarea eligibilității cheltuielilor în cadrul proiectului de asistență externă, cu titlu: ,,Creșterea capacităților profesionale a personalului implicat în operațiuni de combatere a revoltei și gestionarea mulțimii în context transfrontalier”- 2SOFT/4.3/93. CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
termeni de referință - caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-termeni de referință/caiet de sarcini
17.01.23 09:31
cererea de participare și decalarația de valabilitate a ofertei.docx
Documentele la ofertă
-formulare obligatorii
17.01.23 09:31
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
17.01.23 09:31
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
17.01.23 09:31
specificații tehnice și de preț.docx
Documentele la ofertă
-formulare obligatorii
17.01.23 09:31
Documentele lotului
termeni de referință - caiet de sarcini.docx
-Termeni de referență/caiet de sarcini
17.01.23 09:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Societatea de Audit Primaudit Company

Preţul ofertei: 41 850 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta cu prețul cel mai scăzut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

“First Audit International” SRL

Preţul ofertei: 48 800 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări