Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
16.01.2023 13:20
până la 27.01.2023 11:00
până la 27.01.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
27.01.2023 11:00
până la 21.02.2023 11:00
până la 21.02.2023 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
11 141 946,60 MDL
Perioada clarificărilor:
16 ian 2023, 13:20 - 27 ian 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
27 ian 2023, 11:00 - 21 febr 2023, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de curăţenie pentru perioada 01.03.2023 – 31.12.2023
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 ian 2023, 13:20
Data ultimilor modificări
24 ian 2023, 16:26
Achizitii.md ID
21071709
MTender ID
CPV
90910000-9 - Servicii de curăţenie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lotul nr. 1 Servicii de curăţenie (Briceni, Donduşeni, Drochia, Edineţ, Ocniţa, Otaci, Soroca)
Buget: 1211345.8 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lotul nr. 2 Servicii de curăţenie (Bălţi, Făleşti, Floreşti, Glodeni, Rîşcani, Sănătăuca, Sîngerei, Şoldaneşti)
Buget: 1581384.7 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Lotul nr. 3 Servicii de curăţenie (Chişinău, Dubăsari, Călăraşi, Criuleni, Orhei, Rezina, Nisporeni, Străşeni, Teleneşti, Ungheni)
Buget: 3798639.7 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Anexa nr. 2 la Anunţul de participare.signed.pdf
Anexa nr. 2 la Anunţul de participare.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 2 la Anunţul de participare.signed.pdf
16.01.23 13:20
Anexe la Documentaţia standard.signed.pdf
Anexe la Documentaţia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexe la Documentaţia standard.signed.pdf
16.01.23 13:20
Anexa nr. 3 la Anunțul de participare.signed.pdf
Anexa nr. 3 la Anunțul de participare.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 3 la Anunțul de participare.signed.pdf
16.01.23 13:20
Anexa nr. 1 la Anunţul de participare.docx
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 1 la Anunţul de participare.docx
16.01.23 13:20
Anexe la Documentaţia standard.docx
Documentele la ofertă
Anexe la Documentaţia standard.docx
16.01.23 13:20
Anexa nr. 2 la Anunţul de participare.docx
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 2 la Anunţul de participare.docx
16.01.23 13:20
Anunţ de participare.signed.pdf
Anunţ de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare.signed.pdf
16.01.23 13:20
Anexa nr. 1 la Anunţul de participare.signed.pdf
Anexa nr. 1 la Anunţul de participare.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 1 la Anunţul de participare.signed.pdf
16.01.23 13:20
Declaraţie.signed.pdf
Declaraţie.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declaraţie.signed.pdf
16.01.23 13:20
Anexa nr. 3 la Anunțul de participare.docx
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 3 la Anunțul de participare.docx
16.01.23 13:20
Data:
24 ian 2023, 16:26
Subiectul întrebării:
Schimburi (echipe) disponibile pentru a garanta intervenţiile de urgenţă
Întrebare:
Vă rugăm să oferiți clarificări cu privire la această cerință? Câți oameni ar trebui să fie în brigadă? Ce lucrare urgentă vor efectua? Unde va fi folosită această brigadă la Chișinău sau în regiuni?
Răspuns (26 ian 2023, 16:14):
Schimburi sau echipe disponibile pentru a garanta intervenţiile de urgenţă presupune intervenția persoanelor (în număr suficient, de obicei 3-4 persoane) din personalul angajat de către agentul economic, care prestează serviciile de curățenie într-o localitate anume, la o locație (adresă) concretă, specificată în contract în contextul prestării serviciilor de curățenie. Astfel de situații pot apărea în urma unor accidente sau avarii în edificiile deservite, cum ar fi inundații locale în urma scurgerilor de apă din sistemul de aprovizionare cu apă (canalizare), din sistemul de încălzire centrală sau scurgeri de apă în urma ploilor abundente, în cazul cînd poate ceda acoperișul (pătrunderea apei în interior prin fisuri). În același mod pot fi antrenate echipele vizate și în cazul unor precipitații pe timp de iarnă în formă de zăpadă (în cazul în care persoana întărită pentru deservirea pe exterior nu reușește în timp scurt să soluționeze problema), când este necesar de asigurat curățarea căilor de acces la edificiile Beneficiarului (cu scopul de a minimaliza posibile căderi sau traumatizarea solicitanților de servicii prestate de către Beneficiar). Sunt posibile și alte situații de urgență.
Exemplu: Drochia - 4 edificii la 4 adrese. Total sunt angajate 8 persoane. În situații de urgență Prestatorul mobilizează 3-4 persoane din numărul total de angajați (8 persoane) din această localitate la obiectul (adresa) la care s-a înregistrat situația de urgență (neprevăzută).
Situația descrisă se implementează la toate locațiile (centre raioanale, localități (sate, comune), orașe și municipii) în mod distinct.
Data:
24 ian 2023, 16:29
Subiectul întrebării:
Hârtie igienică şi a săpunului lichid
Întrebare:
Operatorul economic ar trebui să furnizeze hârtie igienică și săpun lichid?
Răspuns (26 ian 2023, 16:15):
Nu. Achiziționarea și furnizarea hârtiei igienice și săpunului lichid către subdiviziunile teritoriale se pune în seama Beneficiarului. Agentul economic doar distrubuie, sub controlul persoanei gestionare, bunurile indicate reieșind din normele și rezervele (stocurile) existente.
Data:
25 ian 2023, 16:41
Subiectul întrebării:
Calificative de calitate și prestarea neglijentă
Întrebare:
Calificative de calitate și Calificativele cantitative sunt expuse generalizat și nu contin criterii pentru “prestarea neglijentă și necalitativă”, care ar putea fi-luat în calcul, сa urmare acest factor este subiectiv. Enumerati va rog conditiele concrete pentru calificative de calitate și prestarea neglijentă?
Răspuns (26 ian 2023, 16:15):
La Calificative de calitate (pct. 7 din Cerințele obligatorii privind prestarea serviciilor de curăţenie pentru perioada 01.03.2023 – 31.12.2023 (Anexa nr. 3 la Anunţul de participare)) se atribuie:
- Capacitatea managerială a agentului economic (descrierea în pct. 6 alin. (11) și (13) din Cerințele obligatorii);
- Completarea cu personal pentru executarea obligațiilor de prestare a serviciilor de curățenie în volum deplin, integral și la timpul indicat (descrierea în pct. 1 alin. (3), pct. 4, pct. 6 alin. (1), (2) și (12) din Cerințele obligatorii);
- Produsele consumabile (descrierea în pct. 5 din Cerințele obligatorii suplimentare pentru prestarea serviciilor de curăţenie a edificiilor (Anexa nr. 3 la Anunţul de participare))
- Instruirea personalului angajat de Prestator (descrierea în pct. 9 din Cerințele obligatorii suplimentare pentru prestarea serviciilor de curăţenie a edificiilor (Anexa nr. 3 la Anunţul de participare).
Prestarea neglijentă și necalitativă a serviciului presupune o atitudine de nepăsare/lipsă de interes, fapt care duce la calitatea proastă a executării obligațiilor asumate în spectrul prestării serviciilor de curățenie.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK