1
Perioada de actualizare
de la 16.01.2023 11:26
până la 20.01.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.01.2023 10:00
până la 24.01.2023 10:00
3
Licitaţie
25.01.2023 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 22 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 ian 2023, 11:26 - 20 ian 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 ian 2023, 10:00 - 24 ian 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Specificația tehnică: Hârtie A4 personalizată pentru taparea facturilor conform modelului atașat, cu densitatea de 80g/m2, culoarea albă, în pachete a câte 500 foi.
Livrarea va fi efectuată de către furnizor, la solicitare pe parcursul anului.
Achitarea bunului va fi efectuată în baza facturii fiscale în termen maxim de 30 zile.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Cotet
Telefonul de contact
060500912
Datele achizitiei
Data publicării
16 ian 2023, 11:26
Data ultimilor modificări
16 ian 2023, 13:23
Achizitii.md ID
21071698
CPV
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
model.pdf model.pdf
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
16.01.23 11:26
anunt de participare 1.pdf anunt de participare 1.pdf
tenderNotice
Anunt de particiăpare
16.01.23 13:23
Data:
16 ian 2023, 12:07
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
Bunza ziua! Va rugam sa plasati anuntul de participare cu descrierea tehnica a produsului si documentele de calificare solicitate.
Răspuns (16 ian 2023, 13:26):
Buna ziua, anuntul de participare a fost plasat si documentele de calificare solicitate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.