1
Perioada de actualizare
de la 12.01.2023 15:38
până la 23.01.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.01.2023 09:00
până la 30.01.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 900 MDL
Perioada clarificărilor: 12 ian 2023, 15:38 - 23 ian 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 ian 2023, 9:00 - 30 ian 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Riglă din material plastic de calitate, dur, rezistentă la deformări. Suprafață netedă, linie dreaptă, gradație uniformă. Lungimea - 30-40 cm. Diverse culori.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Grigoras
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
12 ian 2023, 14:57
Data ultimilor modificări
20 ian 2023, 15:30
Valoarea estimată (fără TVA)
900 MDL
Achizitii.md ID
21071568
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
15 febr 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 4. Riglă - Riglă din material plastic de calitate, dur, rezistentă la deformări. Suprafață netedă, linie dreaptă, gradație uniformă. Lungimea - 30-40 cm. Diverse culori. CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
12.01.23 15:38
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
12.01.23 15:38
documentatia standard modificat.semnat.pdf documentatia standard modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Documentatia standard
20.01.23 15:30
anunt de participare modificat.semnat.pdf anunt de participare modificat.semnat.pdf
tenderNotice
-Anunt de participare
20.01.23 15:30
anunt de participare modificat.docx
tenderNotice
-Anunut de participare
20.01.23 15:30
documentatia standard modificat.docx
Documentele la ofertă
-Documentatia standard
20.01.23 15:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

F.P.C. TEHELAN S.R.L.

Preţul ofertei: 510 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta conforma
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 727,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări