1
Perioada de actualizare
de la 12.01.2023 15:38
până la 23.01.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.01.2023 09:00
până la 30.01.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 520 MDL
Perioada clarificărilor: 12 ian 2023, 15:38 - 23 ian 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 ian 2023, 9:00 - 30 ian 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hârtie pentru fax, Dimensiuni: 210 mm x 30 m
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Grigoras
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
12 ian 2023, 14:57
Data ultimilor modificări
20 ian 2023, 15:30
Valoarea estimată (fără TVA)
1 520 MDL
Achizitii.md ID
21071568
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
15 febr 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 1. Hârtie pentru fax - Hârtie pentru fax, Dimensiuni: 210 mm x 30 m CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 38.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
12.01.23 15:38
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
12.01.23 15:38
documentatia standard modificat.semnat.pdf documentatia standard modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Documentatia standard
20.01.23 15:30
anunt de participare modificat.semnat.pdf anunt de participare modificat.semnat.pdf
tenderNotice
-Anunt de participare
20.01.23 15:30
anunt de participare modificat.docx
tenderNotice
-Anunut de participare
20.01.23 15:30
documentatia standard modificat.docx
Documentele la ofertă
-Documentatia standard
20.01.23 15:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 1 014,60 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta conforma
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări