Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21071453
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
492 916,65 MDL
Perioada clarificărilor:
11 ian 2023, 11:09 - 16 ian 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
16 ian 2023, 10:00 - 23 ian 2023, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
serviciilor de reparație externă a dispozitivelor medicale de complexitate înaltă (mentenanță corectivă externă) pentru anul 2023
Informația despre anulare
Motivul anulării
Pentru loturile 2,3 - În temeiul art.71 alin.(1) lit.d) al Legii nr.131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, se anulează atribuirea contractului
Argumentare:,, Autoritatea contractantă, din propria inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri și anume ,,au fost depuse oferte care au o valoare ce depășește pragul prevăzut de prezenta lege pentru procedura de achiziție publică desfășurată”
Pentru loturile 4,5 și 10 -În temeiul art.71 alin.(1) lit.g) al Legii nr.131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, se anulează atribuirea contractului
Argumentare:,, Autoritatea contractantă, din propria inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri și anume ,,există abateri grave grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea unui contract”
Argumentare:,, Autoritatea contractantă, din propria inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri și anume ,,au fost depuse oferte care au o valoare ce depășește pragul prevăzut de prezenta lege pentru procedura de achiziție publică desfășurată”
Pentru loturile 4,5 și 10 -În temeiul art.71 alin.(1) lit.g) al Legii nr.131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, se anulează atribuirea contractului
Argumentare:,, Autoritatea contractantă, din propria inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri și anume ,,există abateri grave grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea unui contract”
Data anulării
25 ian 2023, 14:20
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 ian 2023, 11:09
Data ultimilor modificări
2 febr 2023, 11:55
Achizitii.md ID
21071453
MTender ID
CPV
50420000-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi chirurgical
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot 1. Reparația monitor PiCCO
Buget: 120000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 6 - Lot 6. Reparația fibrobronhoscop Fujifilm
FB-120S
Buget: 8333.33 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 7 - Lot 7. Reparația fibrobronhoscop Richard Wolf
7223.001
Buget: 8333.33 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 8 - Lot 8. Lucrari de testare si schimbare ventilelor la butelii de oxigen(12 butelii) (Volum 2 L -3 L).
Buget: 15000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 9 - Lot 9. Lucrari de testare si schimbare ventilelor la butelii de oxigen(3 butelii) (Volum 5 L).
Buget: 3750.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK