1
Perioada de actualizare
de la 09.01.2023 14:11
până la 14.01.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.01.2023 10:00
până la 17.01.2023 10:00
3
Licitaţie
18.01.2023 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 32 335 MDL
Perioada clarificărilor: 9 ian 2023, 14:11 - 14 ian 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 ian 2023, 10:00 - 17 ian 2023, 10:00
Începutul licitației: 18 ian 2023, 14:14

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Хлеб и булочки
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5301, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, or.Vulcăneşti (UTA Găgăuzia), str.Popov 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chilimicenco Serghei
Telefonul de contact
067345539
Datele achizitiei
Data publicării
9 ian 2023, 12:51
Data ultimilor modificări
11 ian 2023, 11:59
Valoarea estimată (fără TVA)
32 335 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
32,34 MDL
Achizitii.md ID
21071259
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5301, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, or.Vulcăneşti (UTA Găgăuzia), str.Popov 7
Durata contractului
19 ian 2023 13:44 - 30 mai 2023 14:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piine impletita "Colos" c/s 650g,feliata,Ambalata в/сорт в целлофановом пакете(вес 0,65кг).Доставка ежедневная. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 2397.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Piine cu tarita c/s 0,4g feliata,ambalata в/сорт в целлофановом пакете(вес 0,4кг).Доставка ежедневная. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1036.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_2023.semnat.pdf duae_ro_2023.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
9.01.23 14:11
documentatia standard _2023.semnat (1).pdf documentatia standard _2023.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-
11.01.23 11:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AO IUGINTERTRANS

Preţul ofertei: 32 324,45 MDL
Statut: Învingător
Motivul: un singur participant care satisface cerinte in DS
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări